GarethWest Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 (endret) Ein kort video som visar mykje bra action frå det kommande Treyarch CoD spelet, spelt på XBOX 360. Eg sjølv synest det ser utruleg rått ut! Og legg merke til slutten av videoen. Er det video editor med? Evt killcam-video-export funksjon? Spanande! Bilete frå video editor: Edit: la til bilete frå video editor Endret 10. august 2010 av Optimus Trasti
oyvindhauge Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Håper videoeditoren har en "submit video to ban cheater for life"-knapp.
GarethWest Skrevet 10. august 2010 Forfatter Skrevet 10. august 2010 Håper videoeditoren har en "submit video to ban cheater for life"-knapp. Absolutt ein funksjon for ein evt video editor. Veit ikkje korleis rapporterings-systemet er på PS3. Men på XBOX står det at samtlege klager blir gått igjennom av XBL politiet. Men kva data som blir sendt- og korleis den blir gjennomgått veit eg ikkje. Ein video submit funksjon hadde jo kunna blitt brukt i ei vurdering. Men- det blir jo moro for oss utan capture card etc og lage seg ein litan montage av CoD.
Psykake Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 (endret) Absolutt ikke kjøp fra min side. Ble irritert nok etter å ha brukt penger på MW2. Attpåtil ser det ut som at de har tatt med de mest irriterende tingene fra MW2 mp del. For mye dritt og møkk, poengscores her og der og for mange teite duppeditter. Endret 10. august 2010 av Neptjune
GarethWest Skrevet 10. august 2010 Forfatter Skrevet 10. august 2010 Eg synest at MW2 er utruleg morosamt- og at Treyarch benyttar seg av denne formlen er ikkje noko stor overrasking. Eg er spent, og det blir definitivt eit kjøp på meg.
Avean Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Det der så ikke bra ut ........ like kaotisk og useriøst som MW2.
Toman18 Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jepp desverre dette ser ikke bra når MW2 var møkk, spydd inn med turbocontrollers og lagswitchere og unlegit level 10th folk, og en haug med fly i lufta med perks som du kan nesten fly.... Dette er i vurderingskassa når det gjelder for singelplayer....
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Ser ut som de tok det værste fra MW2 og gjorde det enda værre..
GarethWest Skrevet 10. august 2010 Forfatter Skrevet 10. august 2010 Jau, går igjen den her sytinga over MW2 over heile fjøla. Men tross det, er det eit særs populært spel online. Men eg er enig med fleire, at det er ein del som øydelegg spelet med ymse juks. Eg har dog lagt merke til at det minkar på det. Og me er ein gjeng på 4-6 stk som spelar i saman stort sett kvar kveld - om ein eller anna juksepave stikk innom gamet vårt, velger me å "avoide" han på XBL - og er kvitt eit problem. :-)
Psykake Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Jau, går igjen den her sytinga over MW2 over heile fjøla. Men tross det, er det eit særs populært spel online. Men eg er enig med fleire, at det er ein del som øydelegg spelet med ymse juks. Eg har dog lagt merke til at det minkar på det. Og me er ein gjeng på 4-6 stk som spelar i saman stort sett kvar kveld - om ein eller anna juksepave stikk innom gamet vårt, velger me å "avoide" han på XBL - og er kvitt eit problem. :-) Sett deg ned og ta et par timer med Modern Warfare. Switch til Modern Warfare 2 og føl forskjellen. For en som syntes det blir litt over-the-top med 3 helikoptere på rad i MW så er MW2 er mareritt
GarethWest Skrevet 10. august 2010 Forfatter Skrevet 10. august 2010 Sett deg ned og ta et par timer med Modern Warfare. Switch til Modern Warfare 2 og føl forskjellen. For en som syntes det blir litt over-the-top med 3 helikoptere på rad i MW så er MW2 er mareritt hehe, skjønar kva du meinar. MW2 har kanskje ein litt meir "arcade-ish" feel- men eg synes det er kanon moro, og me er ein kameratgjeng som spelar fast saman. Har blitt ein del SnD for å sei det slik.
oyvindhauge Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Må si jeg synes run and gun i MW2 er vanadannende moro. Det har sine (mange) svakheter, men jeg er faktisk spent på Black Ops. Etter å ha prøvd MoH Beta står Black Ops øverst på forventningslisten, men vi får se hva det blir. Synes greit de kan fjerne Nuke og at det er en eller annen måte å motvirke alle Kill streaks ene på, e.g. Stinger, Cold Blood, gjemme seg, osv. Litt skeptisk til den bilen om man ikke kan ta livet av/unngå den på noen måte.
L1234567890 Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Tror vi allerede har en tråd om dette, http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10869
Einride Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Såg forholdsvis likt ut som MW2, men likte "killcam recorder"-greia (det kjem vel meir utfyllande informasjon om det etter kvart). Likte ikkje fonten som poppa opp for poeng og sånt, men er vel meir ein vanesak. Når det er sagt, håpar eg verkeleg at dei ordnar opp i det dårlege spawn-system (eller mangelen på eit system what-so-ever!), eit fungerande hosting-system (P2P fungerar rett og slett latterleg dårleg. Latency har alt og seie i det spelet og merkast så alt for godt. Ufattelig fint når ein sjølv er host, stort sett totalt ubrukeleg elles). Cheaters, exploiters og diverse (dei kan brenne og bør setjast i gapestokk til spott og spe) bør det slåast hardt ned på. Eg driter i om det er for å få eit jævla "1337" namn i lobbyen eller aim bot, kapp av dei hendene like godt først som sist. Om dei i tillegg klarar å kvitte seg med pre-pubertale kvinande ungar i kvar einaste lobby byrjar det verkeleg å likne på noko.
Huggiii Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Såg forholdsvis likt ut som MW2, men likte "killcam recorder"-greia (det kjem vel meir utfyllande informasjon om det etter kvart). Likte ikkje fonten som poppa opp for poeng og sånt, men er vel meir ein vanesak. Når det er sagt, håpar eg verkeleg at dei ordnar opp i det dårlege spawn-system (eller mangelen på eit system what-so-ever!), eit fungerande hosting-system (P2P fungerar rett og slett latterleg dårleg. Latency har alt og seie i det spelet og merkast så alt for godt. Ufattelig fint når ein sjølv er host, stort sett totalt ubrukeleg elles). Cheaters, exploiters og diverse (dei kan brenne og bør setjast i gapestokk til spott og spe) bør det slåast hardt ned på. Eg driter i om det er for å få eit jævla "1337" namn i lobbyen eller aim bot, kapp av dei hendene like godt først som sist. Om dei i tillegg klarar å kvitte seg med pre-pubertale kvinande ungar i kvar einaste lobby byrjar det verkeleg å likne på noko. Hvem er du til å bestemme at pre-pubertale kvinande ungar ikke skal få lov til å spille tv spill?
Psykake Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Såg forholdsvis likt ut som MW2, men likte "killcam recorder"-greia (det kjem vel meir utfyllande informasjon om det etter kvart). Likte ikkje fonten som poppa opp for poeng og sånt, men er vel meir ein vanesak. Når det er sagt, håpar eg verkeleg at dei ordnar opp i det dårlege spawn-system (eller mangelen på eit system what-so-ever!), eit fungerande hosting-system (P2P fungerar rett og slett latterleg dårleg. Latency har alt og seie i det spelet og merkast så alt for godt. Ufattelig fint når ein sjølv er host, stort sett totalt ubrukeleg elles). Cheaters, exploiters og diverse (dei kan brenne og bør setjast i gapestokk til spott og spe) bør det slåast hardt ned på. Eg driter i om det er for å få eit jævla "1337" namn i lobbyen eller aim bot, kapp av dei hendene like godt først som sist. Om dei i tillegg klarar å kvitte seg med pre-pubertale kvinande ungar i kvar einaste lobby byrjar det verkeleg å likne på noko. Hvem er du til å bestemme at pre-pubertale kvinande ungar ikke skal få lov til å spille tv spill? Hvem er du til å kverrulere når du vet hva han mente?
nub_nutz Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 (endret) Ser ut som de tok det værste fra MW2 og gjorde det enda værre.. Eg var av det inntrykk at dem skulle fjerne en del acv det fjaset fra MW2, og det er litt synd om de viderefører og legger til ENDA meir piss ettersom dette er ett spill som foregår i stor grad lenge før MW2.... MW2 var en gedigen FAIL for min del, men Black Ops er likevel bestillt så spilles skal det no uansett Bare det killstreak systemet er tonet ned en del hakk er mye gjort spør du meg, trenger ihvertfall ikkje tones opp i noen grad. Dersom denne økt knivelengde perken viser ser i dette spillet her spyr eg... Endret 12. august 2010 av Mala
Einride Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Bare det killstreak systemet er tonet ned en del hakk er mye gjort spør du meg, trenger ihvertfall ikkje tones opp i noen grad. Dersom denne økt knivelengde perken viser ser i dette spillet her spyr eg... Kill streak rewards skal ikkje telle mot neste reward og det skal visst nok ikkje vere nokre "game ending" kill streaks (mao, ingen nuke). One Man Army og Commando skal visst nok òg utgå i Black Ops.
nub_nutz Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 (endret) Very nice! Kanskje det finnes håp langt der ute Endret 12. august 2010 av Mala
Aspiranten Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Blir boycott av Activison fra meg i denne omgangen også. Deres forretningsplan støtter jeg på ingen måte. Ufattelig at folk kjøper det samme spillet i 3-4 omganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå