Gå til innhold

Square Enix gjenoppliver Tactics Ogre (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg vil gjerne nevne at dette spillet er ikke exclusiv til SNES i sin tid, den var også tilgjengelig for PS1 hvor den hadde en større og mer autentisk music soundtrack, han som utvikla spillt var stor fan av bandet QUEENS dermed er mye av soundtrack titlene samt tittelen let us cling togheter samme navn som mangen av låtene til queens.

 

Men først å fremst vil jeg si at dette spillet er verd penga, utrolig detaljert historie og så langt som jeg har kommet har jeg rundet det 16 ganger med 16 forkjellige endings, det er utrolig mye sidestorier og diverse kjulte skatter i spillet hvis man straifer litt vekk fra mainstorien. Spør du meg er dette det beste RPG spillet i sin tid. noen av kampene kan gi deg skikkelig hodeverk når du desperat forsøker å ikke miste dine unique characters (som du kan få en del av hvis du går de riktige retningene).

Spillet er veldig kontroversiell og dyp story alt avhengig av valgene du tar i spillet.

Så jeg sier bare løp å kjøp hvis du er interresert i gamle klassikere. Vil også nevne at det er et stort class-system i spillet og noen "kjulte" class som man kan unlocke går man den riktige vei.

Lenke til kommentar

Det både høres og ser veldig likt ut som FF Tactics, og jeg fant ut at det er samme mann bak begge spillene så det er ikke overraskende. Er litt ergerlig over at Tactics Ogre gikk meg hus forbi i 1998, da jeg ikke hadde de helt store mulighetene til å importere fra USA som 14-åring, men jeg håper at Square Enix legger til nok ekstra til å kompensere for ventetiden. Hvis de gjør en like god jobb med scriptet som i War of the Lions er det verdt det bare det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...