Gå til innhold

Bytte inn spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at GameStop har en slags innbyttekampanje på forhåndsbestilling av spill. Du tar med kanskje 2 spill som ikke er på ekskluderingslisten og får forhåndsbestille et spill og bare betaler litt ved siden av. Skal du bytte inn spill til et annet nytt et må du vel ha med deg et par stykker, siden du ikke får så mye for brukte spill. Skal du ha et nytt spill som koster 599,- f.eks da må du ha med deg x antall spill for å få det nye spillet.

 

Det var iallefall sånn da jeg jobbet der.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan er det med innbytting av spill til gamestop? Bare å gå inn og bytte x antall spill for ett annet spill?.

 

Ja du kan bytte inn spill, og få en verdi på dem, som du kan bruke i butikken, eller få ut i cash (20% mindre av total verdien) om du er over 18. Det er også som nevnt slike innbytte kampanjer, hvor du kan forhåndsbestille spill ved innbytte av 2 spill, og bare betale 199,-/99,-/1,-. Det skal nevnes at det er en ekskluderings liste her på spill man ikke får bruke i kampanjer, en liste som er blitt utrolig lang. Så skal du bruke kampanjer må du enten være utrolig heldig med et sjeldent spill, eller ha relativt nye titler.

 

Noen eksempler på verdi av diverse titler er 5-10,- per PS2 spill, 1,- per Xbox spill, 30-320,- på x360 spill og 60-320,- på ps3 spill om jeg ikke tar helt feil.

 

Ekskluderingslisten skal være tilgjengelig på gamestops nettside.

Lenke til kommentar

prisene gamestop har som de egentlig ikke vil innrømme til kunden:

 

dvd gjennomsnitt pris 5., pr stk noen 10..

serier: alt fra 10 opp til 55 alt ettersom

 

xbox 360: 10kr og oppover

 

ps3 spill: 45 og oppover

blu-ray filmer som jeg har lagt merke til hvertfall: er fra 25-45 er blu-rayen ikke lista blir den kontrakta som defult og du får uansett 45 for den tilbake

 

når det gjelder innbytte på "gamle" spill så sjekk om de ikke er på eksluderings lista.

"var der forøvrig igår og leverte inn noen saker. leverte inn rigde racer 7 til 360. måtte omtrent krangle meg til at den ikke var på eksluderingslista."

så gamle spill generelt selg de privat når du har fått en del.hvertfall på xbox360!!!

 

Ellers er det en "sleip" butikk. men sier seg selv. kjøpe billig selge "dyrt" ;)

 

ps: 100kr rabatt på noen spill der nå. "gjelder også brukte spill,siden det ikke står"kun nye" oppført i sommer katalogen demmes" ;)

 

men uansett til tråden igjen. så er det beste og ofte det enkleste en kjapp tlf eller sjekke på nettsiden demmes www.gamestop.no

skal du kjøpe "nytt" spill.. kjøp eller et annet sted. da gamestop legger ut nye titler som oftest 100kr eller mer enn alle konkurentene sinne.

(som de kun tjener på innbytte) derved enda en extra hundrelapp "lurt" ut av kunden ;)

 

mitt syn på det hvertfall..

men handler med glede der så fremst prisene er ok.

 

ellers er nok biit.no noe av det beste nettsiden jeg har sjekket ut denne sessongen :)

Lenke til kommentar

Bruker kun Gamestop hvis de andre stedene jeg kjøper spill er utsolgt eller ikke fått det inn ennå.

Bytte kampanjene dems er ett ran og har brukt det kun en gang siden de har begynt å oppgradere listene sine over ekskluderingspill hyppigere.

 

Bruker mest spaceworld siden de har en hundrelapp i avslag første uka som spillet er ute

Lenke til kommentar

Jeg regner med at GameStop har en slags innbyttekampanje på forhåndsbestilling av spill. Du tar med kanskje 2 spill som ikke er på ekskluderingslisten og får forhåndsbestille et spill og bare betaler litt ved siden av. Skal du bytte inn spill til et annet nytt et må du vel ha med deg et par stykker, siden du ikke får så mye for brukte spill. Skal du ha et nytt spill som koster 599,- f.eks da må du ha med deg x antall spill for å få det nye spillet.

 

Det var iallefall sånn da jeg jobbet der.

 

Etter høsten i fjor så har de blitt ganske mer forsiktige med "2 gamle for 1 nytt" tilbudet. Det jeg har sett mer av er 2 brukte spill + 200 spenn. Snakka med fyren på lokale GameStopen, de hadde visst blitt brent ganske hardt med altfor mange titler på bra tilbud og mange folk som bytta inn gamle verdiløse spill. Var en grunn til at eksluderingslista plutselig ble over dobbelt så stor rundt nyåret :p

 

Bytter selv inn spill til GameStop fortsatt da, men tar med meg pengene og kjøper spill andre steder. Sikkert dumt i forhold til at jeg kunne fått mye mer hvis jeg solgte privat, men det er også mye mer styr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...