Gå til innhold

Nytt Need for Speed: Hot Pursuit (Multi)


Anbefalte innlegg

Nå synes jeg at du er litt trangsynt. Har det falt deg inn at det også finnes mange voksne som foretrekker arcade-pregede spill?

Det finnes også mange middelaldrende øldrikkende menn som foretrekker å se volleyball i stedet for fotball, hva så? Unntak finnes overalt. Poenget mitt er at med Shift siktet de mot et mer voksent publikum mens de nå går bakover igjen.

Jeg synes det er interessant at du automatisk forbinder fokus på realisme med voksne og raffinerte spillere. Selv har jeg et enklere syn på saken: NFS Shift er for folk som liker realisiske bilspill. NFS Hot Pursuit er for folk som liker arcade.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De eldre Need For Speed spillene var aldri realistiske, men en herlig blanding. Og jeg tror det er en sammenheng mellom litt kresne middelaldrende øldrikkene menn og realismen i spillene. Sannheten er at NFS tok en avstikker for etpar spill siden som de nå prøver å fikse, jeg synes forøvrig Shift var et, om enn lite, skritt i riktig retning.

 

Hvis de kunne lagd et spill som ikke lagde "Tjoom swish"(Alt etter 5ern) lyder når jeg kjørte under ei bru og styrt unna å lage en fysikkmotor som er altfor overstyrt(Shift) tror jeg jaggu de lager et godspill jeg.

 

De burde sette seg ned å spille Nfs Porsche Unleashed og tenke hvordan de kan servere det til oss igjen, i en ny innpakning.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Angående Shift og slikt.

 

EA har vel uttalt at de kommer til å ta NFS videre i flere retninger samtidig, med egne "serier" for arkade og realisme.

 

 

Har tenkt litt mer over traileren til nye Hot Pursuit, og har blitt litt mer skeptisk. Nitroboost og kraftig strikk-effekt trekker en del ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...