Gå til innhold

Starcraft II Betakey fra CDon som ikke virker?


Anbefalte innlegg

Etter å ha lest gjennom artikkeldiskusjonstråden om SCII-betakodene Gamer.no var så snille å dele ut her om dagen så jeg at flere av dere hadde fått koder etter å ha forhåndsbestilt på CDon som ikke fungerte. Tenkte derfor at en egen tråd om dette kanskje kunne være en god idé.

 

Jeg sendte såklart en mail til CDon om dette problemet med én gang, og fikk som svar at jeg skulle kontakte blizzard support, noe jeg har gjort. Nå vet jeg ikke hvor kjappe blizz pleier å være på supporthenvendelser, men uansett tviler jeg på at de kommer til å gjøre noe med det.

 

Noen som har liknende erfaringer å melde? Helt ærlig ble jeg ikke videre imponert over svaret jeg fikk fra cdon...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk ikke vite at de hadde fått inn nye keys fra Blizzard, engang:

 

Hei Henrik,

 

Takk for at du kontaktet oss.

 

Vi beklager at beta nøkkelen din ikke fungerer.

 

Vi ber deg kontakte Blizzard for hjelp.

 

Info fins her:

 

http://cdon.se/spel/starcraft_ii%3a_wings_of_liberty/starcraft_ii_-_betakoder/

 

 

Svarte på den og spurte om hva som egentlig foregikk her, siden jo flere her på forumet fikk ganske så annerledes svar fra cdon. Dette vitner om veldig dårlig internkommunikasjon hos kundeserviceavdelingen deres. Nå har det forøvrig snart gått 24 timer siden jeg bestilte, og jeg har da enda ikke fått en nøkkel som fungerer... :p

Endret av Mytola
Lenke til kommentar

I svaret jeg fikk fra CDON for ca en time siden stod det at de nettopp hadde fått inn nye keys fra Blizzard, og at jeg måtte kontakte Blizzard for å få hjelp. Så de skyver oss jo bare videre til Blizzard :(

 

Kontakta Blizzard etter eg fekk min første "already claimed" key fra cdon. Venter enda på svar, og det har gått 2-3 dagar no...

Lenke til kommentar

Fikk neste key fra cdon, etter at den første allerede var claima. Men key nr 2 var claima fra før av også... Begynner å bli latterlig...

 

Fikk jo en av gamer, men nå så jeg frem til å gi en til en kompis:(

 

Har noen en ekstra key så tar jeg den gjerne imot, og gir den til en svært hengiven blizzard fan:)

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Samme skjedde med meg. Fikk først én key fra CDON som ikke funket, så fikk jeg én til og den var også brukt. Haha .. Avbestiller sjæl ..

 

Edit:

 

Fikk nettopp denne mailen fra CDON:

 

Hej Stian,

 

Vi beklagar att du fått felaktiga koder av oss igen. Vi är medvetna om problemet och har blivit lovade av vår leverantör att nya koder kommer att skickas ut under dagen.

Endret av Dekar
Lenke til kommentar

Fikk første betakey på tirsdag. Var allerede brukt. Kontakta CDON og fikk vite at det var skjedd en feil, og nye ville bli tilsent.

 

Så kom neste betakey på onsdag. Var allerde brukt. Kontakta CDON og fikk beskjed om å kontakte Blizzard om det. Gjorde det via websida deres i går.

 

Fikk enda en betakey i dag fra CDON, og den virka heldigvis. Så får vi se hva som skjer med den support greia jeg sendte til Blizzard. Hadde ikke vært dumt med et ekstra sett betakeys. Er lov å håpe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...