Gå til innhold

Crysis 2 diskusjonstråd før og etter lansering!!!


Anbefalte innlegg

Nå har jeg spillt en times tid ca, og må si at jeg er veldig fornøyd med starten av sp delen (på pc) men ble veldig skuffet når jeg skulle fikse på grafikken, hadde bare tre valg å ta og det var: high, very high og extreme. Har ikke muligheten til å ''dille'' noe med setingsa på grafikken :cry:

 

Ps: sry for skrive feil, men dere får overse det ;)

 

Tja, du kan sikkert dille hvis du vil det (cfg-filer osv, skulle ikke forundre meg om det finnes info om dette ganske så snart, om ikke allerede), men det burde vel vært måter å gjøre dette på i options. Kanskje det kommer med dx11-patchen :p

 

Sitter og lurer på om jeg bare skal vente til det kommer under 200-lappen på play.com, eller hva jeg skal gjøre for noe med dette spillet.

 

Forresten, kanskje litt tidlig, men er det noen som prøvde mp-demoen på pc, og som har prøvd mp i fullversjonen? Er det noen forskjell? Det var noen som snakket om at det var en gammel build, porta xbox-demo og what not.. Finnes f.eks. nå mulighet til å ikke bruke toggle crouch osv?

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Multiplayer fungerer ikke enda.

 

Selvfølgelig kan du gå online å spille et par games med andre folk, men spillet er uspillbart online med så mye bugs som det er nå. Da snakker jeg ikke nødvendigvis om gameplayrelaterte bugs. Men om selve systemet.

 

Noen få ting:

 

1. For å godkjenne CD-keyen må jeg først skrive den inn, så logge ut, for så å skrive den inn igjen for at den skal bli lagret.

2. "Ranked servers" fungerer ikke enda. Du kan joine dem, men du kommer bare inn i game lobbyen hvor folk venter på at spillet starter. Og det gjør det aldri(Det koker over for de fleste der inne).

3. Friends systemet er buggete. Jeg kan sende invitasjoner til venner, men som regel mottar de aldri dem. Hender at jeg må sende opptil en seks-syv ganger før de mottar èn i det hele tatt.

4. Unlockene fungerer ikke skikkelig. Jeg har mange ganger unlocket våpen og attachments, for senere å se at de forsatt er låst. Noen ganger kan jeg spille med mine opplåsbare klasser, andre ganger ikke. Har også opplevd å miste levels. Utrolig dårlig!

5. Altfor mange servere som det ikke går an å connecte seg til i det hele tatt.

 

Jeg kan sikkert fortsette....

 

Hadde troen på dette spillet, men etter å prøvd det ferdige (uferdige) resultatet er jeg ikke imponert. Hvis disse tingene blir fikset, så skal jeg gi det en ny sjanse. Nå skal det sies at jeg har hatt en del moro online med kompisene mine, og selve gameplayet og våpenfølelsen er bunnsolid. Men alt det andre ødelegger opplevelsen.

 

Stikker heller å morer meg med single player i 3D isteden, der har man en fornøyelig opplevese i det minste, frem til MP blir patchet.

Lenke til kommentar

noen andre her som bestilte fra gamezone? mitt spill har ikke blitt sendt ennå og de pleier å sende flere dager før realese... er litt skuffa tbh :(

 

Hei,

 

PC-versjonen av Crysis 2 ble dessverre forsinket inn til Norge i forhold til de andre konsollene, og det har dessverre skapt forsinkelser for alle PC-spillere her til lands. Spillet ankom vårt lager i går, så forhåpentligvis har du fått spillet ditt i dag.

Lenke til kommentar

noen andre her som bestilte fra gamezone? mitt spill har ikke blitt sendt ennå og de pleier å sende flere dager før realese... er litt skuffa tbh :(

 

Hei,

 

PC-versjonen av Crysis 2 ble dessverre forsinket inn til Norge i forhold til de andre konsollene, og det har dessverre skapt forsinkelser for alle PC-spillere her til lands. Spillet ankom vårt lager i går, så forhåpentligvis har du fått spillet ditt i dag.

 

ok, da er det greit, har alltid bestilt fra dere og fått spill et par dager før realese så syntes det var litt rart at det ble forsinket denne gangen :D og ja jeg fikk det i dag så gjør egentlig ikke noe :)

btw, må man serisøt skrive inn CD-keyen hver gang man skal spille online?

Lenke til kommentar

Multiplayer fungerer ikke enda.

 

Selvfølgelig kan du gå online å spille et par games med andre folk, men spillet er uspillbart online med så mye bugs som det er nå. Da snakker jeg ikke nødvendigvis om gameplayrelaterte bugs. Men om selve systemet.

 

Noen få ting:

 

1. For å godkjenne CD-keyen må jeg først skrive den inn, så logge ut, for så å skrive den inn igjen for at den skal bli lagret.

2. "Ranked servers" fungerer ikke enda. Du kan joine dem, men du kommer bare inn i game lobbyen hvor folk venter på at spillet starter. Og det gjør det aldri(Det koker over for de fleste der inne).

3. Friends systemet er buggete. Jeg kan sende invitasjoner til venner, men som regel mottar de aldri dem. Hender at jeg må sende opptil en seks-syv ganger før de mottar èn i det hele tatt.

4. Unlockene fungerer ikke skikkelig. Jeg har mange ganger unlocket våpen og attachments, for senere å se at de forsatt er låst. Noen ganger kan jeg spille med mine opplåsbare klasser, andre ganger ikke. Har også opplevd å miste levels. Utrolig dårlig!

5. Altfor mange servere som det ikke går an å connecte seg til i det hele tatt.

 

Jeg kan sikkert fortsette....

 

Hadde troen på dette spillet, men etter å prøvd det ferdige (uferdige) resultatet er jeg ikke imponert. Hvis disse tingene blir fikset, så skal jeg gi det en ny sjanse. Nå skal det sies at jeg har hatt en del moro online med kompisene mine, og selve gameplayet og våpenfølelsen er bunnsolid. Men alt det andre ødelegger opplevelsen.

 

Stikker heller å morer meg med single player i 3D isteden, der har man en fornøyelig opplevese i det minste, frem til MP blir patchet.

 

Er så lei multiplattform nå at jeg har lyst å spy, helt seriøst. Har ikke tall på hvor mange kule spill som blir ødelagt pga det må lages til Xbox360 samtidig.

Vært rått om spillet kunne hatt ordentlig serverliste, ikke bare leide servere, specator muligheter, admin system. Men akk nei.

Lenke til kommentar

Har nå fått spilt dette noen timer og til min store glede kjører min 3+år gamle rigg Crysis2 glatt på extreme og FullHD oppløsning. Blir spennende å se om Pc`n fortsatt henger med når DX11 oppdateringen kommer. Ellers er spillet mer eller mindre som forventet. Kjempekul nanosuit, det visuelle er vakkert og storslagent, og det er i det hele tatt veldig morro å spille. Men ellers er det som forventet ingen form for revolusjon, eller stor nytenking. Men som sagt, veldig friskt! Ser frem til å sette meg ned og fortsette :)

Endret av Terjee
Lenke til kommentar

Har nå fått spilt dette noen timer og til min store glede kjører min 3+år gamle rigg Crysis2 glatt på extreme og FullHD oppløsning. Blir spennende å se om Pc`n fortsatt henger med når DX11 oppdateringen kommer. Ellers er spillet mer eller mindre som forventet. Kjempekul nanosuit, det visuelle er vakkert og storslagent, og det er i det hele tatt veldig morro å spille. Men ellers er det som forventet ingen form for revolusjon, eller stor nytenking. Men som sagt, veldig friskt! Ser frem til å sette meg ned og fortsette :)

Hva slags spesifikasjoner på datamaskinen har du?

Lenke til kommentar

Har nå fått spilt dette noen timer og til min store glede kjører min 3+år gamle rigg Crysis2 glatt på extreme og FullHD oppløsning. Blir spennende å se om Pc`n fortsatt henger med når DX11 oppdateringen kommer. Ellers er spillet mer eller mindre som forventet. Kjempekul nanosuit, det visuelle er vakkert og storslagent, og det er i det hele tatt veldig morro å spille. Men ellers er det som forventet ingen form for revolusjon, eller stor nytenking. Men som sagt, veldig friskt! Ser frem til å sette meg ned og fortsette :)

Hva slags spesifikasjoner på datamaskinen har du?

 

Skal vi se om jeg husker riktig da :p

 

Asus Hovedkort

4 x 1GB Kingston Hyper 800mhz ram

Intel Q6600 Quad Core 2,4Ghz klokket til (@) 3,0Ghz

Gainward Geforce 8800GTX 756mb/ram litt klokket opp med medfølgende ExpertTool

Windows Vista Ultimate

 

Var egentlig veldig overasket over at det gikk så glatt men den kan vel være pga DX9 som spillet visstnok foreløbig kjøres i?

 

EDIT: Så specsa dine i siggen din nå og tror i grunn du har svært lite å bekymre deg for :p

Endret av Terjee
Lenke til kommentar

Har nå fått spilt dette noen timer og til min store glede kjører min 3+år gamle rigg Crysis2 glatt på extreme og FullHD oppløsning. Blir spennende å se om Pc`n fortsatt henger med når DX11 oppdateringen kommer. Ellers er spillet mer eller mindre som forventet. Kjempekul nanosuit, det visuelle er vakkert og storslagent, og det er i det hele tatt veldig morro å spille. Men ellers er det som forventet ingen form for revolusjon, eller stor nytenking. Men som sagt, veldig friskt! Ser frem til å sette meg ned og fortsette :)

Hva slags spesifikasjoner på datamaskinen har du?

 

Skal vi se om jeg husker riktig da :p

 

Asus Hovedkort

4 x 1GB Kingston Hyper 800mhz ram

Intel Q6600 Quad Core 2,4Ghz klokket til (@) 3,0Ghz

Gainward Geforce 8800GTX 756mb/ram litt klokket opp med medfølgende ExpertTool

Windows Vista Ultimate

 

Var egentlig veldig overasket over at det gikk så glatt men den kan vel være pga DX9 som spillet visstnok foreløbig kjøres i?

 

EDIT: Så specsa dine i siggen din nå og tror i grunn du har svært lite å bekymre deg for :p

Går ganske dårlig hos meg på 1920x1200, om jeg velger gamer, advance eller hardcore :/

Bare i trange områder går det bra.

Lenke til kommentar

Etter min mening er Crysis 2 det beste skytespillet både i form av singelplayer og multiplayer. Crysis er så nyskapende i forhold til mange ting, grafikken og nanodrakten gjør underverker på min xbox. Crysis åpner også for en mye mer omfattende online opplevelse enn feks COD. Mer, taktikk, langt flere muligheter og ikke minst følelsen av frihet og overlegenhet med drakten:D

 

Nanosuiten er helt konge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...