Gå til innhold

Teaser: Crysis 2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hvor mye jeg liker stemningen i denne videoen. Synes også det er rart at Nomad(?) bare står der fremfor å gjøre noe. Men, det små må nevnes er jo grafikken - og den er atter en gang utrolig. Lurer på hvor dyr maskin en må ha for å makse ut CryEngine 3!

Lenke til kommentar

Introen er en klisjé og actionsekvensen er ikke spesielt stilig. Hvorfor flyr alltid helikoptere så lavt i sånne scener? Det kan jo ikke forsvares på noen fornuftig måte? Annet enn å fungere som svirrende kulisser og eksplosjoner i film, selvfølgelig...

Lenke til kommentar

Introen er en klisjé og actionsekvensen er ikke spesielt stilig. Hvorfor flyr alltid helikoptere så lavt i sånne scener? Det kan jo ikke forsvares på noen fornuftig måte? Annet enn å fungere som svirrende kulisser og eksplosjoner i film, selvfølgelig...

 

Sist jeg sjekket bør også pipene peke ned når man er oppsittet i et helikopter? :p

Lenke til kommentar

Introen er en klisjé og actionsekvensen er ikke spesielt stilig. Hvorfor flyr alltid helikoptere så lavt i sånne scener? Det kan jo ikke forsvares på noen fornuftig måte? Annet enn å fungere som svirrende kulisser og eksplosjoner i film, selvfølgelig...

Det meste av spill og film som kommer i kategorien mainstream er fylt opp med klisjeér. Det er trygt, og det er det som selger.

Lenke til kommentar

Introen er en klisjé og actionsekvensen er ikke spesielt stilig. Hvorfor flyr alltid helikoptere så lavt i sånne scener? Det kan jo ikke forsvares på noen fornuftig måte? Annet enn å fungere som svirrende kulisser og eksplosjoner i film, selvfølgelig...

Det meste av spill og film som kommer i kategorien mainstream er fylt opp med klisjeér. Det er trygt, og det er det som selger.

 

Nei, sier så absolutt ikke noe på det. De tar nok kritikken hele veien til banken, for å forandre litt på ordspråket. Det eneste jeg har utsette på det var at jeg forble helt fullstendig nonchalant av å se traileren. Den var liksom ikke spennende, samt at jeg er helt sikker på at jeg har sett samme bruduljen i en trailer for Halo 3 eller noe. De kunne gjort klisjeene bedre, rett og slett.

Lenke til kommentar

Introen er en klisjé og actionsekvensen er ikke spesielt stilig. Hvorfor flyr alltid helikoptere så lavt i sånne scener? Det kan jo ikke forsvares på noen fornuftig måte? Annet enn å fungere som svirrende kulisser og eksplosjoner i film, selvfølgelig...

 

Kanskje de drev å undersøkte gatene nærmere?

Ikke at det er en god grunn, hehe.

 

Syns teaseren var veldig bra, virker som crysis prøver å ta seg mer alvorlig fremfor de 2 andre spillene hvor det er sandbox shoot everything that moves style (ikke at det var ekstremt gøy).

 

Det beste for meg var at aliens har fått en veldig kul stil, riktig nok likte jeg den gamle også, ettersom de var litt unik?

 

Grafikken brukt her er strålende, men som de fleste sier, vi kan bare spekulere om dette er in game eller ikke (mest sannsynlig ikke), og hvis det er det, så har teksturen på fjesene til soldatene blitt dårligere :p

Lenke til kommentar

Hele traileren lukter av dårlig B-film, men musikken er utrolig flott. Dessverre er hele greia med "action satt opp mot rolig sang"-konseptet ikke veldig gjennomført i denne videoen, til det er filmen alt for svak. Mangler reell action egentlig, eksplosjonene er antiklimatiske, posituren til hovedpersonen ser ut som en litt bakfull ragdoll og blodeffektene er forferdelige. Dessuten ser romvesnene ut som halvorganiske navnløse decepticons.

 

Er det forresten noen som vet hvilken artist som har laget denne coverversjonen av låta?

Polly Scattergood. Dessverre ligger ikke denne låta på Spotify.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

For meg så ser det ut som Nomad(?) kanskje har gått rouge, og er mer "REVENGE, KILL ALL ALIENS" ala God of War style.

 

Jeg hadde håpet på at når du ser soldaten ligger skadet, at rett før en alien slår til han, så kommer Nomad(?) og denger til alienen, hvor han deretter kjører frem hånda for å hjelpe soldaten opp.

 

Det vil vært mer episk.

Lenke til kommentar

Grafikken brukt her er strålende, men som de fleste sier, vi kan bare spekulere om dette er in game eller ikke (mest sannsynlig ikke), og hvis det er det, så har teksturen på fjesene til soldatene blitt dårligere :p

Det meste er nok ingame footage. Proven ingame

Gameplay trailer får vi sannsynligvis se på E3 om et par måneder

Lenke til kommentar

Grafikken brukt her er strålende, men som de fleste sier, vi kan bare spekulere om dette er in game eller ikke (mest sannsynlig ikke), og hvis det er det, så har teksturen på fjesene til soldatene blitt dårligere :p

Det meste er nok ingame footage. Proven ingame

Gameplay trailer får vi sannsynligvis se på E3 om et par måneder

 

ok, er bare å vente å se da :)

Lenke til kommentar

For meg så ser det ut som Nomad(?) kanskje har gått rouge, og er mer "REVENGE, KILL ALL ALIENS" ala God of War style.

 

Jeg hadde håpet på at når du ser soldaten ligger skadet, at rett før en alien slår til han, så kommer Nomad(?) og denger til alienen, hvor han deretter kjører frem hånda for å hjelpe soldaten opp.

 

Det vil vært mer episk.

 

 

I Giant bomb sin artikkel om videoen er det følgende informasjon å hente:

 

EA and Crytek showed off a short demo of the game in (where else) New York recently, which included two short segments of combat. The first had our currently nameless, Nanosuit 2-powered hero stalking the mercs of the PMC Crynet Security near their command post on Wall Street. Since New York has been ravaged by offworld assault, Crynet has moved into town to accomplish goals Crytek isn't talking about yet. But it seems like they're counter to yours, since you have to, you know, kill them. The game's writer, novelist Richard Morgan, describes your relationship with Crynet as "volatile but changeable," so maybe you'll team up with them by the end. But from what I saw, Crynet was keen on putting a stop to the player's operations for whatever reason.

 

Med andre ord er det ikke umulig at folkene i helikoptrene faktisk er fiende dine i spillet.

Lenke til kommentar

Introen er en klisjé og actionsekvensen er ikke spesielt stilig. Hvorfor flyr alltid helikoptere så lavt i sånne scener? Det kan jo ikke forsvares på noen fornuftig måte? Annet enn å fungere som svirrende kulisser og eksplosjoner i film, selvfølgelig...

 

Det at helikoptre flyr lavt i fiendtlig territorium der man ikke har etablert luftherredømme (air superiority) er ganske enkelt for å gjøre det vanskeligere å skyte helikoptre ned med tunge våpen (bakke-til-luft missiler osv). Denne taktikken er ikke beregnet på romvesen med vel så kraftige håndvåpen, som det fremgår i traileren. :)

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...