Gå til innhold

Halo: Reach snart med beta (X360)


Anbefalte innlegg

Snakker de ikke varmt om en ny spillmodus også? Håper det er noe som involverer det nye flygende kjøretøyet (husker ikke navn akkurat nå), gjerne fyllt til randen av det ène laget som må infiltrere og ta over en base. Gjerne noe alá Battlefield!

 

Eller blir det for likt capture the bomb mtp. å sprenge i fiendens base?

 

Joda, sa at det skulle være en ny modus med, i tillegg til noen av de vanlige fra H3 :) Falcon? Det skulle vel være med på noen av de store banene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

folk liker å terge fanboys, det er derfor de poster innlegg som "halo suger.." og "hahaha halo..." og det slår aldri feil, alltid noen som gidder å poste ett langt og ofte usaklig innlegg om hvorfor de som posta "halo suger.." burde henrettes ved hjelp av en plasmagranat :p

 

 

... drop it og kos dere over att halo: reach kommer :D jeg gleder meg, og har i tillegg mass effect og masse anna snacks i mellomtia ;)

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis holder dem storyen "true" mot boken (fall of reach). Hvis jeg ikke har misforstått traileren, er dem allerede på vei bort fra den :/

 

Neinei, du misforstår. Bungie har valgt å vinkle det fra noen andres (Noble Squad) synsvinkel. Boken er fortsatt "fasit", dvs planeten blir "glassed" osv osv. Det er bare at vi ikke følger hendelsene (ikke mye i alle fall) som blir skildret i boken.

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis holder dem storyen "true" mot boken (fall of reach). Hvis jeg ikke har misforstått traileren, er dem allerede på vei bort fra den :/

 

Neinei, du misforstår. Bungie har valgt å vinkle det fra noen andres (Noble Squad) synsvinkel. Boken er fortsatt "fasit", dvs planeten blir "glassed" osv osv. Det er bare at vi ikke følger hendelsene (ikke mye i alle fall) som blir skildret i boken.

 

Jo, såppas har jeg fått med meg. Men i den første traileren er det snakk om at noble squad får en ny fyr som skal erstatte en KIA spartan. De snakker (i traileren) til hverandre som om de aldri har møtt. I boken er det spesifikt sagt at de som overlevde den genetiske og fysiske forandringen de gikk igjennom kjente hverandre veldig godt. Også det med draktene deres, jeg mener de fikk mjolnir mark 2 rett før slaget om reach?

Lenke til kommentar

Liker du ikke halo er det liten vits for deg å kommentere.

 

Ok? Så alle skal bare være enige hele tiden da eller? For et kjiipt _diskusjons_forum det hadde blitt om alle likte det samme :-)

 

Hvis du ønsker "_diskusjon_" kan du jo prøve å argumentere for synspunktene dine på en fornuftig måte, istedet for å si at Halo er kjipt og klistre inn en dårlig Penny Arcade stripe. Blir ikke så mye diskusjon av det skjønner du, men det var kanskje ikke meningen heller?

 

Jeg liker at de går tilbake til de store, åpne områdene fra Halo CE. Utforskingen av Halo var noe av det beste i spillet, godt å se at de går tilbake til røttene. Reach ser absolutt lovende ut, gleder meg til å prøve betaen i mai. Lurer på om dette blir siste Halo spill fra Bungie i denne konsollgenerasjonen. De sier jo at de ønsker å starte nye prosjekter, men de to siste har jo faktisk vært Halo spill. Slik jeg ser det er de ikke helt ferdig med å fortelle historien om Master Chief heller, men jeg tviler vi får se det før neste generasjon med xbox.

Lenke til kommentar

Jeg gjetter på at det er fordi penger alltid er fint å ha. Om de har toppet Halo: CE kan ikke diskuteres i en tidsrelativ og grensesprengende forstand, men i forhold til Halo 2 gjorde de det flere ganger med Halo 3.

Halo 3 gjorde mye riktig, men det ser ut til at alle elementene som ble savnet fra Halo: CE nå blir lagt på toppen av det hele i Reach.

Jeg vet ikke hvorfor alle hele tiden sier at Bungie kommer til å slutte med Halo. De har sagt at de jobber med andre prosjekter - men når har de sagt at de holder på med sitt siste Halo-spill?

Lenke til kommentar

Ja, det har de sagt. Dette er Bungies siste spill i Halo serien.

Det samme sa de om halo 3....

 

Nei. Dette er bekreftet siste spill, der var _aldri_ Halo 3. De sa det var siste spill i den "serien" (triologien), men ikke at det var siste Halo spill.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Har du en kilde på det? Jeg har hørt overalt at Halo 3, ODST og nå Reach blir det siste Halo-spillet fra Bungie, men jeg har ikke funnet noe offisielt om det.

 

Ang. Reach er siste spill fra Bungie i Halo serien? For eksempel:

http://xbox360.ign.com/articles/100/1007095p1.html

 

"After Reach that's it for us," Bungie's Lars Bakken told IGN. "We're already working on a new IP
Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...