SpiritOfNorway_InnleggNO Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 handlingen foregår i en fjern fremtid et par tusen meter under havoverflaten etter at verden som vi kjenner den er "blasted to kingdom come". du begynner med et lite skip(undervannsbåt) etter at du er blitt frastjålet ditt eget skip. derfra må du ta små oppdrag og tjene penger, kjøpe større skip så du får større/viktigere/bedre betalt oppdrag. hele handlingen foregår et par tusen meter under havoverflaten... noen som veit hva jeg tenker på eller skyter jeg i blinde her?
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 AquaNox (mest sannsynlig) eller Sub Culture.
SpiritOfNorway_InnleggNO Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Skrevet 11. januar 2010 AquaNox (mest sannsynlig) eller Sub Culture. AquaNox var det ja Hadde så utrolig mange timer med detta Nå gjelder det bare å få tak i det da Noen som har noen anelse hvor jeg kan leite?
SpiritOfNorway_InnleggNO Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Skrevet 13. januar 2010 Ebay;) syns ebay er litt skummelt, men kan jo prøve
nubbiz Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Har brukt 20 000,- der, og fått alt i rett stand, så kan anbefale det jeg Men en liten risiko er det uansett
SpiritOfNorway_InnleggNO Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Skrevet 14. januar 2010 Har brukt 20 000,- der, og fått alt i rett stand, så kan anbefale det jeg Men en liten risiko er det uansett Det er nettopp det jeg er redd for. Man blir hekta haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå