Gå til innhold

Mer tegn på at det går dårligere og dårligere for 360 i Norge.


jabbadda

Anbefalte innlegg

Elkjøp tar tydeligvis ikke inn 360 versjonen av Bayonetta, bare PS3. Sjekk elkjop. Bare PS3 versjonen der.

 

De selger også PS3 versjonen av Darksiders 50kr billigere enn 360 versjonen. Samme gjør Lefdal.

 

De pusher i det hele tatt PS3 noe voldsomt nå. Alltid på forsiden på nettsidene deres.

 

Begynner å bli mer og mer tydelig hvordan kjedene har begynt å ignorere 360. Nesten aldri 360 stuff i avis reklamene deres heller. Dagens Lefdal reklame var bare PS3 og Wii, ikke en gang nevnt at Darksiders og Bayonetta også kommer ut på 360.

 

Sånn blir det vel når nesten ingen kjøper 360 spill men bare laster ned isteden.

 

Sjekk også cdon.com. PS3 versjoner har i så godt som alle tilfeller rundt 5 ganger mer kommentarer enn 360 versjoner noe som betyr PS3 spill selger rundt 5 ganger bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony's Playstation har vel så vidt jeg vet en mye større etablert "fanbase" enn det Microsofts Xbox har?

 

Mange liker å forholde seg til et merke de synes er godt og har alt de behøver, og da burde de vel strengt talt få kjøpe hva de vil?

Flinke selgere finner ut av slikt enten ved analyse eller spørreundersøkelser, og da er det veldig naturlig at de står på for å selge mer PS3 hvis deres erfaring er at det selger best.

Salg = profitt vettu,.

Lenke til kommentar

Yawn! Norge har alltid vært et Sony land. Sony sine konsoller har alltid solgt mest her (se bort ifra PSP).

Vil ikke si Microsoft gjør det så dårlig med Xbox 360 i norge som de gjorde med den forrige Xboxen.

Jeg ville uansett ikke brukt elkjøp som målestokk for å se om noe gjør det bra eller dårlig.

 

Grunnen til at de pusher PS3 mer enn Xbox 360 kan jo være de har fått en deal med Nordisk film som gir dem mer fortjeneste på å selge en PS3 enn det andre alternativet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Heisann, Magnar.

Ser ut som han har laget ny bruker ja, skal han først lage en ny en burde han skrive litt anderledes..

 

Norge har alltid vært et land der Sony har regjert, husker at jeg var den eneste i vennegjengen - og blant de få som jeg kjente i det hele tatt, som hadde Xbox 1 da den kom ut, ikke rart at PS3 selger mer her.

Lenke til kommentar

360-versjonen av bayonetta var på plass i butikken da jeg var innom i dag, og i butikk var det identisk pris mellom 360- og ps3-versjonene. Regner med at de kjører releasepris på begge to i butikk (som pleier å være 399 første uka), men får se hva jeg ender opp med når jeg stikker innom i morgen.

Lenke til kommentar

360-versjonen av bayonetta var på plass i butikken da jeg var innom i dag, og i butikk var det identisk pris mellom 360- og ps3-versjonene. Regner med at de kjører releasepris på begge to i butikk (som pleier å være 399 første uka), men får se hva jeg ender opp med når jeg stikker innom i morgen.

 

 

PS3 versjonen skulle vist være ganske så mye dårligere ang framerate og skarphet på grafikken mener jeg å ha lest. Så om du har begge konsollene så ta det med i vurdering :)

Lenke til kommentar

Ingen Bayonetta 360 versjon hos elkjop.no enda i alle fall. Bare PS3.

 

Sier litt. En kandidat for årets spill 2010 finnes ikke på nettsidene til norge største kjede. Og det at 360 versjonen er så mye bedre enn PS3 versjonen også gjør det bare enda verre.

 

Hadde det ikke vært for at 360 gjør det ganske bra i Sverige så tror jeg vi nesten ikke hadde hatt noe 360 spill tilgjenglige her lenger.

 

PS3 har jo til og med solgt bedre enn Wii i Norge. Ingen andre land det er tilfelle.

 

Tydelig at 6000 kroner for ps3 det første året var ingen hindring for den hjernevaskede norske hopen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...