Gå til innhold

Tiårets beste spill (50-41)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg personlig, mener at spill som Modern Warfare 2, Forza Motorsport 3, FIFA 10, Need For Speed: Shift, osv, regelrett spill som kun har vært ute på markedet noen få måneder, fortjener ikke å komme på denne listen her, som det mange synes at de skal, nettopp pågrunn av at denne listen bør representere de spillene som som har vært mest populære.

 

Jeg ser her at en mener at Forza Motorsport 3, er ett av tidenes beste og mest spilte bilspill, men det er helt idiotisk å si, pågrunn av at spillet kun har vært ute i 3 - 4 måneder.

 

Jeg kan nevne flere bilspill, som Need For Speed: Hot Persuit 3, Need For Speed: Most Wanted, osv, som mest sannsynlig er mye mer spilt enn Forza 3.

 

Jeg personlig har ikke testa Forza 3, så jeg kan ikke uttale meg no om det, men av de siste bilspillene som har kommet ut er jeg helt hekta på Need For Speed: Shift.

 

Men for all del, FIFA 10, Modern Warfare 2, NHL 10, Football Manager 10, osv, er alle drit gode spill, men ingen av dem har vært ute på markedet lenge nok til at dem fortjener å komme på noen sånn liste helt enda.

 

Og ingen sportspill fortjener det egentlig, fordi det kommer ut nye spill i FIFA-serien, PES-serien, NHL-serien osv, vært år, med kun noen få oppdateringer, og ny database, fra året i forveien, så i 2010-utgavene av de spillene, bør det komme noe sensasjonelt, for at de skal slåss om tittelen som det beste spillet laget.

Lenke til kommentar

Av de spillene jeg synes er best, av de som har kommet ut i 2009, skriver jeg i listen under her i riktig rekkefølge....og husk at dette er min personlige mening, mange har sikkert andre meninger enn meg igjen :)

 

 

1. Madden NFL 10

 

2. COD: Modern Warfare 2

 

3. Need For Speed: Shift

 

4. Left 4 Dead 2

 

5. NHL 10

 

6. The Sabotour

 

7. FIFA 10

 

8. NHL 2k10

Lenke til kommentar

Denne listen representerer overhodet ikke noen form for universell konsensus og prøver heller ikke å gjenspeile popularitet. Den er ment å skildre hva Gamer.no-redaksjonen har opplevd som de 50 beste spillene fra år 2000 til 2009, og hvorvidt et spill har solgt ett eller ti millioner eksemplarer er irrelevant.

 

Av samme grunn er det ikke satt noen restriksjoner på hvorvidt sportsspill som kommer i årlige utgaver får være med eller ikke. Hvor lenge spill har vært på markedet er også helt irrelevant, og dette er på ingen som helst måte er forsøk på å utforme en fasit.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...