crukis Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Hei, prøver å koble meg til nettsiden 'kdice.com', men hver gang jeg prøver får jeg denne meldingen, og fått den i nesten et halvt år. Jeg bruker Firefox, men det samme gjelder både Opera og IE. Tilkoblingen fikk tidsavbrudd Tjeneren på www.kdice.com brukte for lang tid på å svare. * Nettstedet kan være midlertidig utilgjengelig eller opptatt. Prøv igjen om en liten stund. * Dersom du ikke klarer å laste noen sider, kontroller at datamaskinens nettverkstilkobling er i orden. * Dersom datamaskinen er beskyttet av en brannmur eller mellomtjener, kontroller at Firefox har tillatelse til å bruke verdensveven (www).
PootieTang Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Det kan jo være at siden var nede en periode, som det står i meldingen. Jeg kommer iallefall inn nå.
crukis Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Skrevet 14. januar 2010 Det har vært sånn veldig lenge, og jeg kommer fortsatt ikke inn.
Tore_InnleggNO Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Nevn type, Antivirus, Brannmur, Andre aktive sikkerhetsprogrammer. Type Router, Egen linje? internat? skole? Prøvd andre PCer på siden.? http://www.siteadvisor.com/sites/kdice.com
crukis Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Skrevet 18. januar 2010 Nevn type, Antivirus, Brannmur, Andre aktive sikkerhetsprogrammer. Type Router, Egen linje? internat? skole? Prøvd andre PCer på siden.? http://www.siteadvisor.com/sites/kdice.com Antivirus: Microsoft Sicurity Essentials + AVG Brannmur: Prøvde å slå av brannmuren, men det funket fortsatt ikke. Ingen andre sikkerhetsprogrammer. Kjører fra egen linje. Funker ikke på andre PC'er på samme nett heller.
Tore_InnleggNO Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Når det ikke fungerer med andre PCer så er det din Router eller nettleverandør som har sperret siden/IP-adressen til siden... Jeg har Telenor, fungerer som sakt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå