Gå til innhold

Gruppe for Modern Warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kall dere heller for: R3GG3R9RL1C10US

pr0

Tror ikke jeg skal promotere l33tspeak ^^

Bedre enn å hete "Northern Ops"... høres ut som en gjeng 12 åringer som later som...

Skrevet

pr0

Bedre enn å hete "Northern Ops"... høres ut som en gjeng 12 åringer som later som...

Eller ikke.

Skrevet

pr0

Kinda right... Men men, er medlem eg. Er med å spela når eg er online og, med mindre eg speler med folk frå min egen clan/gruppa.

Skrevet

Er dette mer for "pro" folk, eller casual/vanlige spillere?

Har en kd på ca 1,5 så vil ikke joine en gruppe hvor jeg er "ræva" i forhold til alle andre.

Både casual og pro, mest casual vil eg tru.

Skrevet

Er dette mer for "pro" folk, eller casual/vanlige spillere?Har en kd på ca 1,5 så vil ikke joine en gruppe hvor jeg er "ræva" i forhold til alle andre.

Du er ikke den eneste som er "ræva" :p

Skrevet

Er det noe tisvarende gruppe for xbox eller? Lei av å alltid spille mot folk som snakker engelesk, og måtte snakke engelsk og norsk samtidig.

Vi er en gruppe/clan på ca 3-5 stk som spiller alt fra TD, CTF og er keene på å spille serach and destroy. Fra lvl 50 og oppover til 1. prestige. Spiller ca noen timer rundt midnatt hver kveld.

Casual spillere med ratio på ca .75 og oppover.

Skrevet

I helgen blir det spilling :) Dere kan bestemme når det skal bli, hele helgen passer for meg, men ikke før 8-9 på fredag.

Skrevet

Da spiller vi i kveld og i morgen (søndag også om behovet er stort nok :) )

Kom inn i chatten i kveld, jeg vil i hvert fall være der i 10-tiden.

Skrevet

Tror dette ble en fiasko. Har laget to events så langt (bortsett fra ett i chatten), og ingen har kommet. Er sikkert ikke mange nok her. :(

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg er med hvis jeg får lov av dere, det er vinterferie og jeg vil heller være i den Afghanske fjellheimen enn i den norske, når blir de neste eventsene?

Edit: SteamIDen min er gardemayster hvis noen ville addet meg.

Endret av Dema

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...