Gå til innhold

Hvor er brukermassen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du manuelt velger en drakt, vil den drakten være der helt til du velger en ny.

Vi har nå lagt inn automatisk valg av mobildrakt for de fleste telefoner. Noe som gjør at du kun vil se mobildrakten når du sitter på en mobiltelefon.

 

Kan du teste om det fungerer for deg nå?

Om det ikke gjør det, er det fint om du kan fortelle hvilken telefon, og hvilken nettleser du bruker.

Lenke til kommentar

Er det så ille aktivitet her da?

Når jeg oppretter en tråd og spør om noe så trenger jeg ikke å få svar på 5 minutter, da hadde jeg spurt en kar på MSN eller søkt på google.

 

Synes uansett også at det er litt deilig med en brukerbase som ikke er gigantisk. Jeg vil tro at jeg "kjenner" 80% av de som er relativt aktive på forumet, og det blir derfor litt nærmere et sted hvor jeg kan diskutere med venner og kjente enn et sted hvor jeg kan diskutere med random folk som sitter på internett.

 

Edit: En annen ting er at brukerbasen på forumet er veldig engasjerte og hyggelige. Miljøet her er det beste jeg har vært del av, noen sinne.

Jeg arrangerer jo også Gamer LANet, og det er et supert eksempel på engasjement og åpenhet. Jeg har fått henvendelser fra en hel haug med folk som vil hjelpe eller har tips og hint, folkene bak innlegg spiller virkelig med og alt går glatt!

Endret av Error
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...