Sviskepott Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg takker MR SPEED for å underholde oss med fin musikk og her nede på havna setter vi pris på slikt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Sviskepott er nede på havnen, og vi takker også MR SPEED for den gode musikken han deler med oss her.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Ned på havna yes kull musikk nei ikke noe navn riktig tenkte riktig band da 😍 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden MR SPEED er nede på havnen, og vi er 100% enige.♥️♥️♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): MR SPEED er nede på havnen, og vi er 100% enige.♥️♥️♥️♥️ Ned på havna the beatles rolling stones kiss ole ivars, en av de er det 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden MR SPEED er nede på havnen, og vi er ikke så glade i Ole Ivars.😉😉
MR SPEED Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): MR SPEED er nede på havnen, og vi er ikke så glade i Ole Ivars.😉😉 Det var THE BEATLES da 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden MR SPEED er nede på havnen og nå er vi enige.♥️♥️♥️♥️
N-4K0 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Cia er nede på havna hvor jeg røper at jeg heller hører på Ole Ivars enn Beatles Kongen Av Campingplassen er kul 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden N-4K0 er nede på havnen og får vite at her på havnecafeen vår er Beatles best ingen protest. Det har vi som slagord her.♥️♥️♥️♥️
Sviskepott Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Nede på havnen har C&C skrudd ned volumet på the beatles, for nå er det natt og snart tidlig morgen og folk sover. 😴
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå