Gå til innhold

Julekalender 2009 - luke 4 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Det behøver ikke være en bruker på forumet engang, informasjonen om hvor personen er fra er nok hentet fra wikipedia der endringen ble gjort!

 

"tukle med wikipedia" ? O.o nå ble jeg spent, fortell fortell!

Logitech G19 hadde plutselig lavere oppløsning på skjermen ifølge wikipedia. Endringen skjedde for en dag siden!

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Antall forumbrukere med Levanger i profilen: 1

 

Da kan dere jo like godt bare skrive hvem det er i stedet for å gjøre et dårlig forsøk på å anonymisere han.

Det er mange på forumet som ikke skriver hvor de er fra i profilen.

 

Det behøver ikke være en bruker på forumet engang, informasjonen om hvor personen er fra er nok hentet fra wikipedia der endringen ble gjort!

Det stemmer at vi har hentet informasjonen fra Wikipedia, søkt litt på nettet, matchet opp mot adminverktøyet på forumet og funnet frem til en enkelt bruker :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Utrolig barnslig! Jeg fant heldigvis mitt svar fra en anmeldelse etter å ha googla g19 så med mindre folk lager en fake side og en fake anmeldelse så ligger jeg hakket bedre ann :) Håper det blir litt represalier for personer som driver med usportslighet.

Skulle vel nesten fått en premie om man klarte å lage en falsk nettside som man fikk pressa til toppen av google for å lure folk i kalenderkonkurransen :D

Lenke til kommentar

Dem som kødder med Wikipedia burde miste muligheten til å redigere der, med midlertidig eller permanent IP-ban. De burde også miste muligheten til å delta i konkurranser her på Gamer.no.

 

Forøvrig har jeg begge spillene fra før av, men deltar alikevel. Hvis jeg vinner er det noen som kan vente seg noen heftige julegaver fra meg!

Lenke til kommentar

Deltar her også siden jeg mangler Halo Wars.

Halo 3 ODST kan jo alltid gis bort til en eller annen rakker :)

 

Ang. Logitech/Wikipedia-kontroversen, så hentet jeg informasjonen min fra produkt-hjemmesiden til Logitech så jeg føler meg ganske trygg på at det er riktig svar, men det er utrolig idiotisk at noen folk kan synke så lavt som å redigere informasjonen man finner på Wikipedia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...