Gå til innhold

Utviklerdagbok: Just Cause 2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte aldri Just Cause. Vet egentlig ikke helt hvorfor da jeg digget demoen. Er det å anbefale å kjøpe det nå som det koster en slikk og ingenting?

 

Men en sak er iallefall sikker: Når utviklerne selv sier at de ikke bryr seg om realisme, da kan man se frem til skikkelig gromunderholdning.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte aldri Just Cause. Vet egentlig ikke helt hvorfor da jeg digget demoen. Er det å anbefale å kjøpe det nå som det koster en slikk og ingenting?

 

Men en sak er iallefall sikker: Når utviklerne selv sier at de ikke bryr seg om realisme, da kan man se frem til skikkelig gromunderholdning.

Jeg ville kjøpt det på pc hvor du slipper de forferdelige kontrollene jeg har hørt om på konsoll, men ellers ville jeg anbefalt det på det høyeste.

Lenke til kommentar

Jeg syns det ser svakt ut.

 

Ikke at jeg har noe i mot manglende realisme, den biten var herlig - men fysikkmotoren ser jo håpløs ut og grafikken ser veldig enkel ut. Ikke nødvendigvis dårlig, bare lite detaljert.

Jeg er uenig med alt du sier. Grafikken ser bra ut. Og fysikken ser bedre ut...kanskje ikke realistisk men som de sier i videoen "physics on drugs" eller noe av den dur.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...