Gå til innhold

Nytt Medal of Honor i Afghanistan (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette passer jo godt sammen med Barack Obamas kunngjøring om en ny forsendelse med 30.000 amerikanske soldater til Afghanistan. Det er jo ingenting (bortsett fra "nyhetene" i dagens medier da) som kan få en befolkning til passivt å akseptere premissene for en pågående imperialistisk og grusom krig, som et av disse propagandaspillene der man kan få være tapper soldat som dreper lutfattige bønder, freedomfighters, kvinner, barn andre towelheads i den okkuperte nasjonen. Håper de får med en dæsj ekstra realisme denne gangen, slik at vi virkelig kan få nyte synet av den utarmede og lidende befolkningen, mens vi blåser hodet av innfødte som gjør motstand, med våre nyutviklede teknologiske supervåpen. Fy fan, dagens krigsspillindustri og deres hjernedøde og desensitiverte publikum just makes me wanna fucking puke.

Lenke til kommentar

Jeg er derimot for krigføringen til USA, synes Bushy boy gjorde mye bra som må følges opp :)

 

" Håper de får med en dæsj ekstra realisme denne gangen, slik at vi virkelig kan få nyte synet av den utarmede og lidende befolkningen, mens vi blåser hodet av innfødte som gjør motstand, med våre nyutviklede teknologiske supervåpen"

 

Det ville vært konge! :D

Lenke til kommentar

Egentlig litt skuffet over at de forlater WWII settingen. Er så mye som ikke er tatt med i noe spill, f eks finnes det ikke et eneste spill som har en kampanje del hvor man spiller som tysk/japansk (litt usikker på japansk) soldat og er så sinnsykt mange scenarioer som ikke er vært spillmatisert. Hadde vært dritfet å spille som tysk soldat på østfronten, italiensk soldat i Afrika og den allierte invasjonen av Italia eller som japansk soldat i en/flere av invasjonene deres i Asia (Hong Kong, Singapore, Burma, India osv).

Lenke til kommentar

Egentlig litt skuffet over at de forlater WWII settingen. Er så mye som ikke er tatt med i noe spill, f eks finnes det ikke et eneste spill som har en kampanje del hvor man spiller som tysk/japansk (litt usikker på japansk) soldat og er så sinnsykt mange scenarioer som ikke er vært spillmatisert. Hadde vært dritfet å spille som tysk soldat på østfronten, italiensk soldat i Afrika og den allierte invasjonen av Italia eller som japansk soldat i en/flere av invasjonene deres i Asia (Hong Kong, Singapore, Burma, India osv).

 

Må nesten si meg enig der ja. EA bare hiver seg på MW bølgen fordi det har solgt bra. Kan nesten ikke huske sist gang noen slapp et skikkelig bra og underholdende WW2 spill, ala MoH: Allied Assault. MoH: Airborne gadd jeg ikke kjøpe en gang etter jeg prøvde demoen, og CoD5 var bare gøy i et par dager.

Lenke til kommentar

Skal vel ikkje så mye til for gjøre det noen hakk meir realistisk enn MW serien ihvertfall. Håper de går bort fra run & gun gameplayet i MW,for det ble rett og slett for mye av det gode i MW2...på grensen til det irriterende.

 

Og please, EA må la vere å kopiere streak systemet til MW2, eg hater det rett og slett :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Njaa...jeg er litt lei av å springe rundt i ørkenen jeg..hva med noe episk fra stillehavskrigen, filippinene, burma og deromkring.. Men jeg har jo en litt sterkere interesse for WW2 enn folk flest, så jeg skal godta at folk begynner å bli litt lei av det

Koreakrigen er jo ikke akkurat noe som er fokusert hardt på heller, evt Vietnam. Om det skal være i moderne tid, så la det være noe annet enn ørken, skap en fiktiv konflikt i skog og fjell. La russerene komme!

 

Vet de var over dammen i MW2, men tenkte litt større.. Hva med et ordentlig WW3 scenario, hvor den kalde krigen ble litt mer...temperert? Savner russerene, har jo ikke vært noe annet enn skumle terrorister siden '01.

 

Hmm syns det alltid er russere inne i bildet når amerikanerne skal lage skurker..

Lenke til kommentar

Jeg syntes det ser lovendes ut. Artig med moderne krigføring.

 

Uansett, jeg ser ikke helt hvorfor folk skal være dritlei av ww2 spill. Det har jo ikke kommet noen revolusjonerendes gode ww2 spill på mangfoldige år. Jeg for min del elsket de første moh og cod spillene(ikke de laget av treyarch... møkkafirma). Det var gjennomførte og gode spill.. Jeg hadde ikke sagt nei takk til en ny cinematisk ww2 opplevelse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...