Gå til innhold

jeg har fått mange gavekort på elkjøp men sliter med å finne noen brukbare spill kan noen komme med tips på gode spill til ps3??


Anbefalte innlegg

Skaff deg Uncharted: Drake's Fortune du, knallbra spill med nydelig grafikk og fin historie. Føles som en lang Indiana Jones-film :)

 

Ellers kan du kjøpe Ratchet & Clank ToD. Grei historie, morsomt gameplay og følelse av at du spiller en Pixar-film ;)

 

Du kan ikke spille 18+? Har dine foresatte et psysisk problem?

Dersom hans foreldre/foresatte har et psykisk problem siden han ikke får spille voksenspill, har dine foreldre/foresatte også det siden de lar en elleveåring spille det? :rolleyes:

 

Svaret er nei. Folk har forskjellige oppfatninger av hva de vil deres unger skal spille. Godta det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke spille 18+? Har dine foresatte et psysisk problem?

 

Jeg er 11, du er 15, jeg kan spille 18+. Spiller MW2 i skrivende stund faktisk. Faktisk så er MW2 oppfølgeren til COD4, et 16+-spill. :)

 

Det er aldersgrense av en grunn.

Bedre at foreldre følger aldersgrensene enn at de klikker i vinkel når de får se hva de har kjøpt til barna sine, og begynner å gå til angrep på spillindustrien fordi barna blir utsatt for den slags. Dette igjen fører til at spillprodusenter blir redde for å lage spill med innhold som har potensiale til å sjokkere.

nok en gang, akkurat som med film er det en grunn til at spill har aldersgrense.

det er snarere dine foreldre som har oppført seg kritikkverdig.

Lenke til kommentar

soul calibur 4

Gran turismo 5p

Final Fantasy 13 når det kommer ut.

God of war 3 når det kommer ut.

 

 

vet ikke helt hva du liker. Men det jeg kan anbefale deg er og lån eller lei noen spill av hver sjanger før du kjøper noen. På denne måten finner du ut hva du liker og ikke liker.

 

Jeg personlig bare prøvde Devil May Cry 4 og ble bare hooked på hack n slash.

 

Hadde prøvd Devil May Cry 4 så du kan se hva dete har og by,samt råe komboer osv.

 

Bilspill ville jeg gått for gran turismo 5 prouloge,da får du en smake bit av GT5 når det kommer.

 

personlig så vill jeg gått for tekken 6 as some slåssespill eller soul calibur 4

 

FPS er jeg ikke sikker på,kanskje MW2 eller noe slikt

 

Muligens du synes uncharted eller serien innen fps er noe for deg.

 

For og få vite hva final fantasy serien har og by på,så kan du jo kjøpe Final Fantasy 7 fra psn

 

Det kommer jo også en del hack n slash demoer i desember, Dantes inferno og Bayonetta ville jeg tru.

 

Men er vel helt opp til deg.

 

tusen takk jeg setter pris på dine forslag og jeg personlig er også et stort fan av spill som tekken for jeg har spilt tekken siden jeg var 6 og 7 år gammel og jeg har alle sammen jeg begynte å spille på ps1 som jeg fikk av min far når han ikke hadde bruk for den mer og jeg har den fortsatt så jeg har vurdert tekken6 men er usikker siden jeg synes tekken tag er bedre en tekken 5 ;( men er det nett spill på tekken6???

Lenke til kommentar

Du kan ikke spille 18+? Har dine foresatte et psysisk problem?

 

Jeg er 11, du er 15, jeg kan spille 18+. Spiller MW2 i skrivende stund faktisk. Faktisk så er MW2 oppfølgeren til COD4, et 16+-spill. :)

jeg veit men det ble satt op til 18+ pga. england har 18+

 

Hvorfor noen ikke kan eller vil spille spill med høyere aldersgrense er fullstendig irrelevant; ber en om forslag til 16+ og under er det det en skal få. At en som er yngre spiller spill med høyere aldersgrense enn det som er anbefalt er ingen grunn til at alle andre skal det.

 

Kan forøvrig anbefale Uncharted 1/2 samt CoD4:MW. Selv om oppfølgeren er ute er det ikke noe dårligere! :)

 

du har helt rett men heheh jeg har cod4:mw. på pc og ps3

men uncharted er et spill som jeg skal ta en nermere titt på siden det er så mange som anbefaler det

 

Lite spørsmål, hvor har du fått gavekortene ifra?

 

fikk dem i bursdag

 

Skaff deg Uncharted: Drake's Fortune du, knallbra spill med nydelig grafikk og fin historie. Føles som en lang Indiana Jones-film :)

 

Ellers kan du kjøpe Ratchet & Clank ToD. Grei historie, morsomt gameplay og følelse av at du spiller en Pixar-film ;)

 

Du kan ikke spille 18+? Har dine foresatte et psysisk problem?

Dersom hans foreldre/foresatte har et psykisk problem siden han ikke får spille voksenspill, har dine foreldre/foresatte også det siden de lar en elleveåring spille det? :rolleyes:

 

Svaret er nei. Folk har forskjellige oppfatninger av hva de vil deres unger skal spille. Godta det.

 

 

jøss det er bra noen er fornuftige XD vel du har helt rett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...