Gå til innhold

jeg har fått mange gavekort på elkjøp men sliter med å finne noen brukbare spill kan noen komme med tips på gode spill til ps3??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kan kun spille 16+ spill

Tipper du er 12-14 år og har nettopp fått tillatelse til å kjøpe 16+ spill, derfor er alt under søppel og ikke kult nok. :whistle:

16+ er ikke et kvalitetstempel.

 

 

nei jeg er i5 hahaah jeg skal begynne på vidregående til sommeren

 

jeg kan kun spille 16+ spill

Tipper du er 12-14 år og har nettopp fått tillatelse til å kjøpe 16+ spill, derfor er alt under søppel og ikke kult nok. :whistle:

16+ er ikke et kvalitetstempel.

 

jegg mente ikke kun 16+ spill men alle spill fra 3+ og op til 16+ for jeg kann ikke spille 18+ 16+ er det høyeste

 

Infamous er et veldig bra spill. Hvis Batman er 16+ så vil jeg også anbefale det. Begge spillene er singelplayer og ingen online multiplayer, men du får nesten ikke bedre story og artig gameplay i år. Eneste andre som overgår dem er uncharted 2.

 

tusen takk jeg skal vurdere det

Lenke til kommentar

jegg mente ikke kun 16+ spill men alle spill fra 3+ og op til 16+ for jeg kann ikke spille 18+ 16+ er det høyeste

 

Infamous er et veldig bra spill. Hvis Batman er 16+ så vil jeg også anbefale det. Begge spillene er singelplayer og ingen online multiplayer, men du får nesten ikke bedre story og artig gameplay i år. Eneste andre som overgår dem er uncharted 2.

 

tusen takk jeg skal vurdere det

 

Uncharted 2 er veldig bra. Elles kom jo nettopp MW2 ut, men usikker på om det er 16+ eller 18+. Infamous, som tipsa om over, kan også anbefalast. Det er vel også kome i Platinum no, så det burde gå an å få til ein grei pris.

Lenke til kommentar

soul calibur 4

Gran turismo 5p

Final Fantasy 13 når det kommer ut.

God of war 3 når det kommer ut.

 

 

vet ikke helt hva du liker. Men det jeg kan anbefale deg er og lån eller lei noen spill av hver sjanger før du kjøper noen. På denne måten finner du ut hva du liker og ikke liker.

 

Jeg personlig bare prøvde Devil May Cry 4 og ble bare hooked på hack n slash.

 

Hadde prøvd Devil May Cry 4 så du kan se hva dete har og by,samt råe komboer osv.

 

Bilspill ville jeg gått for gran turismo 5 prouloge,da får du en smake bit av GT5 når det kommer.

 

personlig så vill jeg gått for tekken 6 as some slåssespill eller soul calibur 4

 

FPS er jeg ikke sikker på,kanskje MW2 eller noe slikt

 

Muligens du synes uncharted eller serien innen fps er noe for deg.

 

For og få vite hva final fantasy serien har og by på,så kan du jo kjøpe Final Fantasy 7 fra psn

 

Det kommer jo også en del hack n slash demoer i desember, Dantes inferno og Bayonetta ville jeg tru.

 

Men er vel helt opp til deg.

Lenke til kommentar

Hvorfor noen ikke kan eller vil spille spill med høyere aldersgrense er fullstendig irrelevant; ber en om forslag til 16+ og under er det det en skal få. At en som er yngre spiller spill med høyere aldersgrense enn det som er anbefalt er ingen grunn til at alle andre skal det.

 

Kan forøvrig anbefale Uncharted 1/2 samt CoD4:MW. Selv om oppfølgeren er ute er det ikke noe dårligere! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...