Gå til innhold

APB: All Points Bulletin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva var det som ikke falt i smak? Du spilte vel ikke alene?

 

neida, var i noen gjenger å gjorde litt oppdrag, knerta noen her å der. Men syntes alt var så gjentagende.. Tror jeg er litt mer rpg typen. Drager, troll, Aliens, Orntlie quests etc. Så får vel heller glede meg til tera online og swtor.

Lenke til kommentar

Matchmaking-systemet er i utgangspunktet litt wonky med tanke på hvordan det justerer Threat Level (men det går ofte i den med høy threat level sin disfavør, siden spillet synes det er en god idé å matche f.eks. tre TL 2-3 folk mot en som er TL 7), men bommer også grovt fordi den ikke regner med rank (som, siden det er en kombinasjon av alt du har avansert i spillet, gir en nokså tydelig indikasjon på spillerens efaring) eller gear/upgrades (som fremdeles utgjør en merkbar forskjell).

Lenke til kommentar

Matchmakingen har fungert rimelig ok for vår del. Vi var 4 stk som hadde det übermorsomt i går i alle fall. Som enforcers rånte vi rundt i byen 2 og 2 i biler og jaktet på crims, organiserte avskjæringer og generellt hadde det morro. Vi ble matchet opp mot alt fra 3-5 motspillere. Noen ganger var det urettferdig for dem, andre ganger var det urettferdig for oss. Det jevnet seg ut ganske greit, og du skal uansett være en sytepave om du klager på at det er 1 ekstra fi å skyte på. P

 

Forøvrig; 2 mann pr bil er ett must, en til å kjøre og en til å lese kart for å avskjære crims fungerer genialt.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg synes det var stilig. Det jeg tror mange ikke helt har forstått er at dette nødvendigvis ikke er ett tradisjonelt MMORG. Dette er ikke som WoW der du kan spille det nonstop i måndsvis. Det er ett periodespill, spille i rykk og napp og ha avbrekk med andre spill tror jeg er mindset du må starte med for ikke å bli totalt skuffa.

 

Det faktum at du kan idle i wardrobe eller garage delen av spillet og samle ca 150k $ på å ranke opp fasionista og tuner til rank 15 sier vel egentlig alt....

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg synes det var stilig. Det jeg tror mange ikke helt har forstått er at dette nødvendigvis ikke er ett tradisjonelt MMORG. Dette er ikke som WoW der du kan spille det nonstop i måndsvis. Det er ett periodespill, spille i rykk og napp og ha avbrekk med andre spill tror jeg er mindset du må starte med for ikke å bli totalt skuffa.

 

Det faktum at du kan idle i wardrobe eller garage delen av spillet og samle ca 150k $ på å ranke opp fasionista og tuner til rank 15 sier vel egentlig alt....

 

 

Ala battlefield med andre ord.:) Og det er jo kult, da kan man spille når man har lyst, uten å "grinde" for mye. Siden jeg er en mmorpg/mmo hore, så må dette kjøpes. Slipper heldigvis hitbox/killbox problemer i dette spillet.

Lenke til kommentar

Det faktum at du kan idle i wardrobe eller garage delen av spillet og samle ca 150k $ på å ranke opp fasionista og tuner til rank 15 sier vel egentlig alt....

 

:innocent:

 

Haha. Jeg er vel mer synder enn deg da som lager 2 alter for å gjøre det samme :whistle: (en på hver server)

Lenke til kommentar

Det faktum at du kan idle i wardrobe eller garage delen av spillet og samle ca 150k $ på å ranke opp fasionista og tuner til rank 15 sier vel egentlig alt....

 

:innocent:

 

Haha. Jeg er vel mer synder enn deg da som lager 2 alter for å gjøre det samme :whistle: (en på hver server)

Dette blir patchet mens jeg skriver dette, heldigvis for meg har jeg 3 chars maxed med tuner og fashionista rank.

Lenke til kommentar

Det faktum at du kan idle i wardrobe eller garage delen av spillet og samle ca 150k $ på å ranke opp fasionista og tuner til rank 15 sier vel egentlig alt....

 

:innocent:

 

Haha. Jeg er vel mer synder enn deg da som lager 2 alter for å gjøre det samme :whistle: (en på hver server)

Dette blir patchet mens jeg skriver dette, heldigvis for meg har jeg 3 chars maxed med tuner og fashionista rank.

 

Edit: fant patch notes.

 

Håper alt nr 2 fikk samlet sammen pengene da, ellers blir det surt å starte som crim :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Noen som har lyst og bli med i klanen min?

 

Heter konstabelPetrus, rægger runt & hører på country og heavy :).

 

På bilen min står det POLITI og klanen heter bare politiet.

 

Add meg som venn vist du vil værra me å cruise og fakke tjuver.

 

Spiller på pc, eu server Obeya (har også en skurk på samme server vist noen vil spille bad guys, heter bare iii dær, og klanen heter bgjengen (kan lage ny eller joine noen)

 

Kjøpte spillet i forrige uke, så er litt nub enda. men gjør det bra tror jeg.

Endret av petrus
Lenke til kommentar

Er spillet no ala GTA, altså med skyting det ER 3rd player FPS og ikke et teit system hvor du trykker på fieden og figuren skyter?

 

 

Kan man kjøpe timer osv, med poeng du har tjent ingame?

 

Ja

 

Nei, les her: http://www.xbox360vi...yment-model-faq

 

bruker du tid på å lage kule logoer, klesplagg og biler, kan du selge dem for RTW points, som du kan kjøpe spilletid for. Har hørt om folk som allerede har solgt nok til å kjøpe gametime til februar ... (skjønt det kommer jo helt ann på hvor mye du spiller action districts.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...