Gå til innhold

Uttalelser og rykter rundt Assassin's Creed III


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg kunne blant annet tenkt meg ett AC satt til oldtidens japan. Der er det mer enn nok å ta av som de fleste av oss ikke har alt for mye kjennskap til. Mener å ha lest i et intervju et sted at det er en ide utviklerne har "lekt" litt med.

 

I det samme intervjuet var det også sagt at AC`s story-writer ikke hadd noe interesse av å lage et AC satt til WW2 da dette er en setting de aller fleste har god kjennskap til gjennom ørti andre spill. Takk å lov for det :p

Endret av Terjee
Lenke til kommentar

Jeg kunne blant annet tenkt meg ett AC satt til oldtidens japan. Der er det mer enn nok å ta av som de fleste av oss ikke har alt for mye kjennskap til. Mener å ha lest i et intervju et sted at det er en ide utviklerne har "lekt" litt med.

 

I det samme intervjuet var det også sagt at AC`s story-writer ikke hadd noe interesse av å lage et AC satt til WW2 da dette er en setting de aller fleste har god kjennskap til gjennom ørti andre spill. Takk å lov for det :p

 

YES!!! Da bla Assassin's creed reddet igjen for meg, var så redd for at de skulle gå til WW2, særlig etter at de laget et så nydelig spill som AC2. Lurer på hvordan 3'ern blir, hadde vært stilig med litt framtid som Desmond. Eller kanskje gamle japan/asia eller Franske revolusjon, det tror jeg kunne vært fett, det er jo en utrolig viktig tid i historien.

Lenke til kommentar

Jeg kunne blant annet tenkt meg ett AC satt til oldtidens japan. Der er det mer enn nok å ta av som de fleste av oss ikke har alt for mye kjennskap til. Mener å ha lest i et intervju et sted at det er en ide utviklerne har "lekt" litt med.

 

I det samme intervjuet var det også sagt at AC`s story-writer ikke hadd noe interesse av å lage et AC satt til WW2 da dette er en setting de aller fleste har god kjennskap til gjennom ørti andre spill. Takk å lov for det :p

Oldtidens Japan eller kina kunne vert veldig bra!

Lenke til kommentar

Franske revolusjonen er nok det som skjer. Sverdet må jo være på plass. Omdet blir WW2 blir det jo litt kjedelig med våpen. Skikkelig sverdkamp slik som AC-spillene har er jo det kuleste.

 

Regner med det blir den franske revolusjon. HÅper ihvertfall det.

Håper på det jeg og. For da kan jo både sverd og skytevåpen gå hånd i hånd =D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Det ser ikke ut som at dette har blitt postet. Ubisoft holder på med en direkte oppfølger til Assassin's Creed 2:

 

Details On Ubisoft's New Assassin's Creed

Ezio goes to Rome, assassination multiplayer confirmed.

by Jim Reilly

February 9, 2010 - A few new details were revealed about the new Assassin's Creed title during Ubisoft's conference call this morning.

 

The title's location will be set in Rome, headquarters of the Templar's Order. A new assassination multiplayer mode was also revealed.

 

"It marks the return of the legendary Ezio, but this time, he will strike directly at the heart of the Templar's Order in Rome," said CEO Yves Guillemot. "In addition to this full, new adventure, players will be able to challenge their friends in a very innovative assassination multiplayer."

 

Ubisoft has been very careful about letting details out about this new title. Platforms have not been announced, and Guillemot declined to give further details when asked on the call. A release date was also not provided, but it's expected to launch during Ubisoft's second half of its fiscal 2011 year, which begins on April 2010.

 

Kilde: IGN

 

Hvorfor MÅ utviklerne på død og liv legge til multiplayer i spill som egentlig ikke trenger det?

Lenke til kommentar

Det som er litt merkelig er at hele grunnen til at du går inn i animusen og er Ezio i Assassin's Creed II er at du skal lære deg å bli en professjonell assassin i real life i løpet av veldig kort tid (noe som allerede er litt merkelig siden du faktisk har vært "the master assassin of all time" i eneren).

Hvorfor skal du da trenge å gå tilbake i animusen i nummer 3? Enda mer trening?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror ikke at det er snakk om AC3. Mer som AC2-2. :p Kanskje Desmond ikke er med i dette spillet i det hele tatt?

 

Heh, noe sånt? Men Desmond blir nok garantert med. Assassin's Creed er ikke Assassin's Creed uten, og siden serien så dagens lys, så har planen vært å lage en trilogi, selv om senere uttalelser har antydet at det kan bli enda flere AC-spill i fremtiden.

 

Multiplayeren kan jo bli spennende.. Heldigvis blir det vel umulig å snipe, gå Rambo med akimbo eller å campe. Kan jo bli veldig spennende uansett da, men har ikke veldig høye forventninger til MP akkurat. SP derimot.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...