Gå til innhold

Vi har oppgradert til 3.0.4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, funker fint det.

 

Denne funker fremdeles dårlig:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Test fail

I motsetning til denne:

 

Test ok

 

 

JS på skjul-knappen trigges ikke (hvorfor escape o-en i onclick? noe slags browser-triks?)

Scriptet er i tillegg håpløst komplekst (og muligens ikke crossbrowser)... hvorfor ikke bruke jQuery eller tilsvarende?

 

Orginal:

if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { 
this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; 
this.innerText = '';
this.value = 'Skjul'; 
} else { 
this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none';
this.innerText = '';
this.value = 'Vis'; 
}

 

(uoptimalisert og tidlig på morran) jQuery-variant:

$(this).parent().parent().children(".alt2").toggle();
if ( $(this).parent().parent().children(".alt2").is(":visible") $(this).val("Skjul");
else $(this).val("Vis");

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Spoilerknappen Vis/skjul er på englesk.

 

 

Leser du dette har du nok allrede lest hva jeg snakker om

 

 

En annen ting:

 

Litt usikker på hvordan jeg skal forklare det, men når man skriver tags og skriver den siste tag'en først (for eksempel [/img]) blir den en del av url'en man har skrevet. Så vidt jeg vet må man da fjerne den siste tagen, skrive %20før%20linken%20og%20så%20legge%20til%20 etterpå.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Nå har jeg sørget for at "Skjul"-taggen bruker samme kode som "Spoiler"-taggen når den skal vises. Javascriptet som var lagt inn tidligere fungerte fint, men IPB har av en eller annen grunn bestemt seg for å konvertere "o" til HTML-entiteten o og dette førte til at skriptet ikke virket.

Dessverre er det ikke norske tekster på "Show"/"Hide"-knappene enda, men dette kommer. Lurer på om dette ligger dypt nede i et javascript et sted..

Lenke til kommentar

Og det er fremdeles ikke noen "mine innlegg" funksjon :\

 

Vi er på sporet av en løsning nå som jeg diskuterer med moderatorene. Jeg tror det kan bli en veldig praktisk løsning, men vi har ikke testet den inngående enda og derfor kan jeg ikke love noe.

 

Er det bare jeg som har problemer med å legge inn lenker?

 

Hvilken nettleser bruker du? Jeg har ikke dette problemet i Firefox, men vet at jeg har hatt et tilsvarende problem tidligere i Opera. Har ikke testet Opera nå.

Lenke til kommentar

Og det er fremdeles ikke noen "mine innlegg" funksjon :\

 

Vi er på sporet av en løsning nå som jeg diskuterer med moderatorene. Jeg tror det kan bli en veldig praktisk løsning, men vi har ikke testet den inngående enda og derfor kan jeg ikke love noe.

Gleder meg virkelig til løsningen for "mine innlegg" kommer.!

Klarer ikke følge med på alle trådene å "mail ved nye innlegg" er et mareritt i aktive tråder... (Da det kommer en mail pr svar, ikke en mail som sier at det er et svar å muligens flere)

Men akkurat på det kan det være jeg som har brukt feil valg ved opprettelse av mailvarsel (øyeblikkelig)...

 

Link til noe helt tilfeldig

(Firefox 3.5)

(ingen som bruker IE8 da AltF4)

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Det er bra dere jobber med en løsning på en "Mine innlegg" funksjon. Men jeg synest at det er rart at dette ikke har hatt større prioritet for forumet. For meg blir det helt håpløst å bruke forumet på en skikkelig måte uten denne funksjonen. Den burde jo vært på plass så tidelig som mulig i oppgraderingen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er bra dere jobber med en løsning på en "Mine innlegg" funksjon. Men jeg synest at det er rart at dette ikke har hatt større prioritet for forumet.

 

Sjekk ut denne (veldig tidlig utviklingsversjon):

www.innlegg.no/myposts.php

 

 

Hurra! :D Nå kan jeg endelig begynne å bruke forumet skikkelig igjen! Om det er Mine Inlegg beta du sikter til. Linken fører meg til 404 :p

Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...