Gå til innhold

Xbox 360 Headsett ledning er alt får kort! 1 meter?


Xp3ri3nZ

Anbefalte innlegg

Hei fikk xbox 360 får en måned siden, og fant ut at nå var det på tide å koble til headsettet som følgte med eliten! Men ledningen er jo bare 1 meter max! Eg må mangle en skjøyd elle noe? Det kan da ikke ver seriøst? Må jo sitte med xboxen i fangen visst eg skal få dette til å fungere! Eg tror ikke dette her stemmer! Går ikke an å ver så kortenkte at dei har lagt med et headsett som er 1 meter? Hvem sitter så nærme tven? Har en 47 tommer tv så det er rett å slett ikke muligt! Prøvde å google dette men ser ingen andre som har problem, Det må vere noe eg har oversett eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AAA GENIALT begynnte virkeligt å lure om eg sko sitte inne i tven! Hadde seriøst blitt svaksynt av å sitte sånn hehe! Tusen Takk får kjappe svar! Fikk det til med en gang nå!

 

Kikka litt til å begynne med på kontrollen men tenkte nei det kan ikke ver den siden den er trådløs! Men der tok eg feil gitt!

 

ThanXxx :)

 

Var også inne her og såg Microsoft Xbox support Headsett stod ingen ting om det der heller!

Endret av xp3ri3nz
Lenke til kommentar

håper ikke han har enorm lang hals og skikkelige lange armer da.

Da kunne det blitt søksmål mot microsoft , nei glem det vi er jo i Norge nå.

 

Tror denne posten må klistres helt øverst her i microsoft forumet itilfelle noen plages med disse headsetta.

 

Det fins jo noen trådløse også.....passer kanskje ikke helt for folk med gigantiske ører.

Endret av 530xd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...