Gå til innhold

Halo: Reach - Spekulasjoner og diskusjoner


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat sett traileren, ikke på noen måte blåst av stolen av det jeg så. Grafikken skulle være ingame og det så ikke dårlig ut selv om det var mørkt og trist og hakket endel men det kan skyldes alt fra tidlig build til video kvaliteten.

 

Inntrykket en får etter å ha sett klippet er at dette er akkurat det samme som alle dem andre Halo spillene...det er som å se en film som er gått tom for ideer og produsenten bruker alle klisjeer som finnes for å holde filmen interesang. Slike filmer behøver nødvendigvis ikke å være dårlige..langt derifra. En bare sitter med en følelse at dette har jeg sett 100 ganger før.....

 

Men da igjen synes jeg ikke Halo serien har gjort noe "nytt" siden det første Halo spillet...ja dem er bra uten tvil. Men når en melker og melker slik Bungie gjør så er det fansen og fansen alene som er mest hypa over Halo spilla tror nå jeg. Resten ser igjennom melkesyra til Bungie.

 

EDIT: Og som andre sier...ja vis oss gameplay. Håper det er virkelig et løft opp fra hva vi er vandt til! biggrin.gif

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Jeg ble ikke noe særlig imponert over traileren. Den var kjedelig, og den sa meg nesten ingenting. Jeg vil ikke kommentere grafikken før jeg har fått sett et klipp som viser gameplay.

 

Men når en melker og melker slik Bungie gjør så er det fansen og fansen alene som er mest hypa over Halo spilla tror nå jeg. Resten ser igjennom melkesyra til Bungie.

Siden når ble 5 spill i løpet av 10 år definert som melking?

Lenke til kommentar

Hype-maskineriet er nok i gang for fullt allerede. Jeg gjetter på at MS kommer til å gjøre alt hva de kan for å gjøre Reach til det spillet å kjøpe til neste år. Vi så jo hvordan markedsføringen til Halo 3 betalte seg; det kommer nok til å bli større enn både GTA IV og MW2 denne gangen. Gjetter jeg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...