Gå til innhold

Utkikk etter et mutliplayer eller cooperative spill


Anbefalte innlegg

Som tittelen forklarer, er jeg på utkikk etter et multiplayer spill eller coop. Noe jeg om hybel kameraten kan spille, når vi ikke er så fryktelige opptatt med studier.

 

Kan liste opp de MP / coop spillene vi har prøvd:

 

  • Battlefield 2
  • Battlefield 1942
  • TF2
  • Cs:s
  • Half Life 2: DM
  • Call of Duty 4
  • Day of Defeat
  • GTA IV
  • Resident Evil 5
  • Killing Floor
  • Left4Dead
  • Delta Force
  • HL 1: svencoop
  • Warcraft 3

 

Er de jeg kommer på sånn i farta.

Takker på forhånd for alle forslag som skulle komme inn.

Endret av Stifi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan anbefale Quake Live for litt multiplayer-action, www.quakelive.com. Ikke coop, og det er ikke alltid dere kan spille på lag, men artig er det.

 

Dersom (en av) dere har Transport Tycoon kan OpenTTD installeres, inneholder et par coop-moduser. www.openttd.org

 

Warcraft III, da særlig Defense of the Ancients (DOTA) er populært vet jeg, men har lite erfaring med det selv.

 

redigert: fikset lenker

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Litt usikker på hvor lenge dere ikke er opptatte med studier, men Borderlands kommer i slutten av oktober og har mulighet for drop in/drop out 4-player coop, samt splitscreen på konsollversjonen skulle det være aktuelt.

 

Borderlands er et RPS - role playing shooter, og er et førstepersonsskytespill med tunge elementer fra rollespill som Diablo-serien (utviklerens egne ord sånn ca.). Har ca. 16 millioner forskjellige våpen og skal visstnok ha 60+ timer med spilletid.

Lenke til kommentar

Section 8 er gankse kult online synes jeg da, eneste problemet er at det er ikke akuratt overflod med folk på serverene, men jeg har ikke vert hjemme så det kan ha tatt seg opp litt.

 

Uansett, jeg joinet jo en tom server og forsto egentlig ikke helt hvordan dette kunne være så kult, selv med folk, men den fyllte seg opp og det er lenge siden jeg har hatt det så morro med ett multiplayer FPS spill. Det som slo meg så fort folk begjynte å joine var hvor intenst hele greien ble.

 

Anbefaler dere å prøve det ut men er "redd" det kanskje fortsatt er lit tomme servere som igjen kan få dere til å tenke "hvorfor skal dette vere så gøy? selv med folk", som meg.

 

Spillet kan kjøpes på steam.

 

Edit: Jeg har kanskje ikke sagt så mye om det men www.joinsection8.com for info.

Endret av banandan
Lenke til kommentar

Kanskje en mod for bf2 er noe du vil like.

Jaja jeg maser om den samme modden til bf2 men vis du ser etter en coop og teamwork mulitplayer spill så kan Project reality være noe den har 1.5 support og nå for ikke så lenge siden kom Al support slik at du og romkameraten kan spille sammen med boter. Det er 25 maps og alle har Al support samt hundrevis av kjøretøy og våpen det er nå bare et fåtall av kjøretøyene og våpnene er lagd på nytt, kan nevne G3, M16/4/14, L85, Challenger2, bradley, hummer (50cal, tow, AA versjon) land rover for å nevne noen.

 

Features:

2 16km^2 store maps med flere av disse store mapsene i arbeid

Du kan spille på virkelighets tro brett som Korengal Valley, Muttrah city som alle er lagd ved hjelp av Goggle earth eller hva med Fallujah West. Men du har jo også brett som er lagd uten å være ifra "virkeligheten" men som allikevel er meget gode maps.

Du har noen av de mest komplette factionene i et FPS spill,

US Army

US Marines

Britiske styrker

PLA

MEC

Russland

Taliban

Insurgents

Chechens

I tillegg er land som Israel, canada, Norge, Polen, Nederlandske, tyske, Hamas, Privat sikkerhetstyrker, under produksjon.

Israel og Hamas er allerede ferdig og vil komme i den neste versjonen.

Her er en gameply video fra den oppkommende versjonen som ennå er litt langt unna, men den viser litt av hvordan singleplayren fungerer.

 

 

En annen video av multiplayer action:

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...