Gå til innhold

Anmeldelse: Need for Speed: Shift (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oi dette var overraskende! Spillet har vel fått middels karakter rundt om, så jeg ble veldig overrasket over en såpass høy karakter. Kanskje NFS serien er verdt å ta en titt på igjen?

 

Middels og middels. Spillet har fått ganske bra karakterer rundt om. Ligger på rundt 85% på gamerankings. http://www.gamerankings.com/xbox360/957702...hift/index.html

Lenke til kommentar
Oi dette var overraskende! Spillet har vel fått middels karakter rundt om, så jeg ble veldig overrasket over en såpass høy karakter. Kanskje NFS serien er verdt å ta en titt på igjen?

 

Middels og middels. Spillet har fått ganske bra karakterer rundt om. Ligger på rundt 85% på gamerankings. http://www.gamerankings.com/xbox360/957702...hift/index.html

 

 

greit, trekker den tilbake! :)

Lenke til kommentar

Endelig ligger EA på riktig spor! Har rett og slett gått lei av alle Need For Speed spillene som kommer en etter annen i butikkhyllene. Når titler som Carbon, ProStreet og Undercover dukker opp på markedet blir jeg lei av hele serien. Har vært sint og skuffet over EA, og da er det ikke så rart forventningene mine ligger på bånn.

 

NFS: II SE og NFS: III HP har vært store favoritter hos meg, og om dette her ligner veldig mye på disse 90-tallsklassikerne, må jeg til butikken så fort dette kommer ut! :D

Lenke til kommentar
Endelig ligger EA på riktig spor! Har rett og slett gått lei av alle Need For Speed spillene som kommer en etter annen i butikkhyllene. Når titler som Carbon, ProStreet og Undercover dukker opp på markedet blir jeg lei av hele serien. Har vært sint og skuffet over EA, og da er det ikke så rart forventningene mine ligger på bånn.

 

NFS: II SE og NFS: III HP har vært store favoritter hos meg, og om dette her ligner veldig mye på disse 90-tallsklassikerne, må jeg til butikken så fort dette kommer ut! :D

 

+1

 

Du elsket sikkert Porsche Unleashed også :D

Lenke til kommentar
Toyota ae86 aka corolla gts, er fra 1983, ikke 86 :)

Men bilen heter 86;) søk på images.google.com - Toyota AE83 (du vil ikke finne noe) og 86 :)

 

Bilen heter Toyota Corolla GT-S, GT-Apex, etc, avhengig av trimmodellen.

 

 

AE86 er chassis nummeret på bilen, og det er det nummeret folk i ettertid har brukt til å navngi/oppkalle bilen med da selv ikke den mest hardbarka mekanikker så det mulig å holde følge med alle trimmodellene.

Den ble produsert fra 1983 fram til 1987. (Fra 1983 til 1985 som Kouki style modellen, fra 1985 til 1987 som Zenki style modellen, og i statene som, støtfanger styling messig sett, bare noe 8 km/t lukeparkerings drittfanger ;) )

 

Men i spillet har de fått omtrent allt feil med bilen.. antall hester opplyst i spillet er feil, motorlyden er feil høres ut som noe 2.2 liters vtec på steroider, standard felgene er feil selv til USDM modell å være, vekta er feil, instrument cluster plata er feil, styling settene er feil, interiør fargene er feil, feil i TRD spoileren (Den blir ikke holdt på plass av skruer selv av en idiot som vil ødelegge bakluka.) feil i design samt farge på dashbordet, osv osv.

 

I tillegg er det mye feil i selve spillet, de sier at dette skulle bli mer realistisk enn foreksempel Pro Street, H girskift er likevel ikke med i dette spillet, clutch er heller ikke med, styreresponsen er som å kjøre en bil med 10x servo samt konstant overstyring selv på 900 graders ratt (AE86 har forøvrig ikke servo..) osv osv. Selv om jeg faktisk fikk lyst til å komme ut spillet, er det umulig pga den ræva ffb`en de har implementert, og dette er spill fra GTR gutta?? grøss og gru..

 

Muligens bra spill for de som har sett Initial D og bare vil kjøre full guffe med keyboard, men for ekte entusiaster er det så mye fyfy at ja jeg spiller heller rFactor og AE86 N2 modden med realfeel plugin og venter på Gran Turismo 5.. Hei og hå!

Endret av toredl87
Lenke til kommentar
*Snip*

 

Du kan din AE86 :D

 

Men må bare påpeke at spillet har H-shift, clutch - Du må nokk bare lete i options igjen.

Styreresponsen har du rett i, men med litt fintuning følte jeg det ble bra nokk til i det minste kjøre løp med 720graders radius.

 

Driftinga i spillet kan ta seg en bolle <_<

 

Ser ikke spillet som en simulator i det hele tatt. Men god spenningsfylt racing leverer det.

Lenke til kommentar

Godt å høre at NFS er på riktig spor, til tross for at jeg vil gå til innkjøp på dette (har allerede 4 bilspill jeg må gå igjennom). Fantastisk anmeldelse! Velskrevet og godt argumentert.

 

Over til noe helt annet: Jeg er enig i at det er rart at et praktspill som TDU ikke har fått noen motstandere enda. Å kunne cruise rundt på en hel øy er en fantastisk ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...