Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

husker når det var stress å spille paladin jeg, seals var oppe i 30 sec. du var i 40 mans raid å hver buff varte i 5 min = du måtte rebuffe 40 folk midt i en fight. alle spamma deg på whispers konstant om rebuffing. har fortsatt mareritt om hvordan det var å spille paladin i classic WoW

Lenke til kommentar

Haha ja husker det der... var et real helvete å ordne alt av buffs, tok jo gjerne 10 min å stå ved bossen for å få alle buffene.

For selvfølgelig, noen skulle ha det, noen hadde fått feil og noen hadde ikke fått i det hele tatt.

Mas mas mas, man merker man blir irritert og vil bare rope "hold kjeft"!

 

Heldigvis fantes også Pallypower, som hjalp ekstremt mye.... men det var ikke før buffduration økte at det ble deilig å være pally! :)

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Er morsomt å være paladin nå, er både tank og healer i guilden min så er 100% garantert inn på raids. Tok OS i går med 1470 SP og 17k mana. Gikk som en lek faktisk, normalhealing rundt 10k og crittet rundt 14k med holy light. Hadde faktisk ikke tenkt på å ta med meg healing gear så ble en del rustene flekker med litt dårlig utstyr denne gangen, dog skal endre på det.

 

Paladins er elsk for tiden, mange foretrekker faktisk paladin fremfor warrior eller DK til å tanke, i alle fall på min server, vet ikke hvordan det er på andre servere dog :)

Lenke til kommentar

Pally er en genial klasse egentlig, hvor man har valget å velge hva man vil gjøre...

Enten tanke, gjøre skade eller heale...

 

De fleste pallies er nok healere og tanks, fordi det er dem sykt gode til.

Kjenner mange guilder som faktisk har pally som maintank, og gjerne nr 1 offtank, som faktisk bare sier hvor gode dem er.

 

Healingen er jo genial, spam spam spam uten å miste noe mana, ingenting å klage på der.

 

DPSen...nesten alle sier at pallies er ræva å dpse, og jeg skal innrømme at de ikke er de kraftigste. Men har du gearet, og har du skills... så gjør du faktisk en god del skade som Retri pally!

 

Huff, begynner nesten å savne gode gamle Pharazon, som står i min frozen acount =/

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Haha, seriøst??

 

Hvordan kom du på det navnet da?

Husker jeg bare skrev forskjellige navn, Para, Phaz, Zon osv... og til slutt ble det Pharazon hehe.

 

Mine andre chars heter forsåvidt Dragoonite (Druid) og Zechiro (Death Knight)

 

Hadde en annen konto før da, hvor jeg laget min første char, Warrior som het Thebone og en shaman som het Nesumar. Og en Warlock som jeg ikke husker navnet på. Alle 70.

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Schisma min UD priest fikk navnet sitt etter at jeg satt å så på sangtitler. Jeg kom over Schism av bandet Tool (<3) og ble nysjerrig på hva ordet betydde.

 

The word schism (IPA: /ˈsɪzəm/ or /ˈskɪzəm/), from the Greek σχίσμα, skhísma (from σχίζω, skhízō, "to tear, to split"), means a split or a division, usually in an organization or a movement. A schismatic is a person who creates or incites schism in an organization or who is a member of a splinter group. The word is most frequently and usefully used about a religious division that occur with a religious body with a defined organisation and hierarchy. Thus it is difficult to talk about Hindu schisms, or Jewish ones since Antiquity. Schismatic as an adjective means pertaining to a schism or schisms, or to those ideas, policies, etc. that are thought to lead towards or promote schism. More generally, especially outside of religion the word schism may refer to the separation/split between two or more people, be it brothers, friends, lovers, etc. or any division of a formerly united from the state movement in politics or any other field into two or more disagreeing groups.

 

Dette syntes jeg passet veldig godt til en Undead. Men, får å få en mindre direkte betydning gikk jeg for Schisma. Den gamle latinske måten å skrive det på, som også kan bety:

 

In music, the schisma, also spelled skhisma, is the ratio between a Pythagorean comma and a syntonic comma and equals 32805/32768, which is 1.9537 cents. It may also be defined as:

 

* the difference between 8 perfect fifths plus a just major third and 5 octaves;

* the difference between major limma and pythagorean limma;

* the difference between the syntonic comma and the diaschisma.

 

Siden en av de største interessene mine er musikk så syntes jeg dette også passet veldig godt, i tillegg til at Schisma høres mer feminint ut enn Schism. :)

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Hehe helt klart :)

 

Men det må ikke bli for kjent da, da blir det bare kjedelig.

Og navnet må være litt kult, og lett å uttale siden man ofte må si navnet på karakteren i raid eller lignende.

 

Jeg bruker alltid laaang tid på å velge navn, fordi jeg vil alltid at det skal være kult og lett gjenkjennelig hvis jeg får karakteren opp til høyeste nivå.

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Haha, vi var en skandinavisk guild, hvor vi alle var tett samlet og lærte kjapt hverandres virkelige navn.

 

Dessverre, så var mitt Vegard... og ingen andre enn de norske kunne uttale det. Jeg ble sjokkert.

Første gang jeg sa jeg het Vegard, trodde de jeg tullet :lol:

 

Så etterhvert ble det gjort om til Vegge, og et annet navn jeg ikke kommer til å nevne her.

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...