Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I helvette! Nå er jeg kongelig forbannet her, tenkte jeg skulle poppe innom Onyxia å hilse på henne før jeg tok kvelden. 50k HP igjenne på merra så har jeg et lite blikk vekk fra skjermen en 2 sekunder. Ser opp, dau. Hadde bare 2k HP igjen men den lille dragen har hittet meg maks 1300, og judgement of light var oppe. Trodde jeg var "safe" men den gang ei.

Lenke til kommentar

Bruker diskusjon til alt annet enn spill. For å støtte opp om nye gamer, så går alt spillrelatert med til dette forumet. Selv om jeg i utgangspunktet ikke var så alt for aktiv i spilldelen på diskusjon heller da men :hmm:

Lurer på om jeg skal lvle opp en DK selv. Shamanen min har hatt seg noen dagers pause i likhet med hele spillet egentlig. Pluss at jeg aldri har spilt noen skikkelig mele klasse før. Enhancement-shammy hele veien, men masse spellcasting lell. Også har jeg en warrior på hele lvl13!

Lenke til kommentar

Har også veldig lyst til å levle opp en shaman, men det som er med meg, er at jeg bruker å glemme alts etter en periode. Har liksom ikke leveling spiriten i meg noe særlig lengre, noe som i bunn og grunn irriterer meg. Men skal prøve å kjøpe items for heroism emblems, og se om det hjelper meg :)

 

Vet ikke om jeg skal gå elemental eller enhancement enda, noe forslag?

Endret av Matseh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...