Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg veldig usikker.

 

Fikk en DK opp til 75 før jeg la spillet på hylla og gikk videre med livet mitt heh.

Du får heller prøve deg fram, og blir det for vanskelig så sier det seg selv.

 

Ang. DK var det den råeste klassen jeg noen gang hadde spilt, helt fra begynnelsen med det første questet gitt av the man in charge.

Dessverre så gikk jeg lei av WoW, og er nå en stolt pensjonist :)

DKen og alle mine andre kjære små toons står frozen på accounten, og vil neppe se dagslyset igjen....

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Nei, ikke i følge lore. Frostmourne var laget av Ner'Zhul og kastet fra The frozen throne i håp om at Arthas skulle komme over det, noe han gjorde. Sverdet hadde en del av Ner'Zhul's sjel i se, ettersom Kil'Jaeden nektet Ner'Zhul en egen kropp trengte Ner'Zhul en å merge med. Arthas var den perfekte kandidat for det.

 

Så Loremessig finnes det bare 1 frostmourne. Det finnes flere slike blades som Illidan bruker ettersom det var de foretrukkene våpnene til Demon Hunters.

Lenke til kommentar

Du misforsto meg :)

 

Jeg mente, med tanke på alle WoA, at Blizzard helt klart kommer til å la det droppe mange flere en bare 1 frostmourne.

Og da tenker jeg ikke bare på en per server...eller en per faction på en server....eller tilogmed en per guild.

 

Det kommer til å droppe massevis når flere og flere klarer å drepe Arthas.

Var det jeg skulle fram til egentlig, ikke at det er flere en ett i Lore.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Og som jeg sa, Blizzard har kludret til loren såpass mye med WoW at det forbauser meg ikke om de gjør det. Men å se en drøss med gnomer, dverger, kuer og annet pakk springe rundt med et sverd som vistnok loremessig skal være unikt, sukk, gjør meg bare forbannet.

 

Gjør meg enda mer forbannet at blizzard river ned noe de har brukt flere år på å bygge opp bare for å tjene penger.

Lenke til kommentar

Dessverre blir det slikt med et MMORPG, spillet må gjøres interessant å da må alle ha muligheten til å få det beste.

 

Blizzard er flink til å følge Lore`en, synes det er like artig hver gang jeg ser noe fra WC3 i WoW.

Men så er det jo også det at det er noen store hull som ikke kommer overens med Lore`en, som da sikkert for mange Warcraft-entusiaster ødelegger en del.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Dessverre blir det slikt med et MMORPG, spillet må gjøres interessant å da må alle ha muligheten til å få det beste.

 

Blizzard er flink til å følge Lore`en, synes det er like artig hver gang jeg ser noe fra WC3 i WoW.

Men så er det jo også det at det er noen store hull som ikke kommer overens med Lore`en, som da sikkert for mange Warcraft-entusiaster ødelegger en del.

 

 

Nesumar

 

Ikke sant. Man får da be og håpe at det stemmer at Warcraft 4 fortsetter der Warcraft 3: Frozen Throne slapp. Om de skal lage RTS ut av dette som de nå har gjort i World of Warcraft så vet jeg ikke hvorhen loren til Warcraft går.

Lenke til kommentar

Et Warcraft 4 hadde vært veldig interessant. Har du hørt noe om det eller?

Eneste jeg har hørt om utgivelser fra Blizzard er Diablo 3 og Starcraft 2 men ikke noe Warcraft 4....

 

Warcraft var jo det råeste i strategispill-serien synes hvertfall jeg, og husker jeg var i ekstase da jeg hørte om World of Warcraft.

Har hatt mye gode stunder med Warcraft på LAN, spesielt Hero brett :)

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Ingen fast informasjon er kommet enda men Warcraft 4 er om jeg ikke husker feil annonsert, mener det kom frem samtidig som Diablo 3 ble annonsert. Om det kom frem i klartekst er jeg ikke helt sikker på.

 

Warcraft er blant de beste RTS spillene der ute med en historie bedre enn noe jeg har sett på veldig veldig lenge. Håper det er sannhet i ryktene at Warcraft 4 kommer.

 

Håper og at Warcraft filmen blir bra, vistnok ute i 2011.

Lenke til kommentar

Warcraft film???

Snakker vi animasjon eller virkelighet?

Finnes en del tegneserier om WoW, noen har fått totalslakt mens andre er ganske bra.

Finnes en del fanmade WoW filmer også om litt av hvert, og noen er ikke så verst.

Så alt er vel mulig når det gjelder WoW :)

 

Som sagt i en The Elder Scrolls tråd, så er det E3-messe den 2-4 Juli, får håpe Blizzard kommer med noen godsaker da...

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...