Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banhammer.

 

Men begynner å få taket på Holy Power greia på tankadinen min. Fortsatt vanskelig å holde aggro, iallefall i AoE, mest pga at DpS klassene like å nuke alt til helvette :D. Men det scaler vel etter hvert fram til 85, så satser på at aggro problemet blir bedre på 85.

tanking begynner vel å bli mer som det var i vanilla, tank trenger faktisk noen sekunder avogtil for å jobbe opp nok aggro på mobs :p

 

WAIT FOR 5 SUNDERS!!!1!1

 

tanket heroic for første gang på druid her om dagen, dæven det var hektisk siden jeg visste knapt hva jeg skulle gjøre :p

eneste som daua var en DK som elsket å ta den target jeg hadde minst aggro på og nuke den med alt han hadde.

Lenke til kommentar

Heh ser for meg at blizzard sine forum er noe en bør holde seg unna, når man begynner 5 man heroic i cata. Aoe gone, cc tilbake, aggro og mana issues. Når folk er vant med faceroll aoe spells og alle er overgeara er det nok en god tel ubrukelige folk som faller igjenom. Håper bare inderlig at Blizzard holder på intentsjonen og ikke gir etter for presset.

Lenke til kommentar

Syns aggro skal være ett "problem" også, hvis ikke er jo mekanikken nærmest ubrukelig. Deaggro skills er der for å brukes og bør være en nødvendighet når man kommer opp i gear nivå. På lavere gear bør kanskje tank ha en viss fordel (ikke nødvendigvis aoe, men iallefall singel target) for å hindre at undergearede tanks ikke har sjans å holde følge.

 

Hmm, kom til å tenke på world of roguecraft. "How come I'm loosing to noobs?! Did I get worse?!"

"You were never any good..."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Aktiverte sju dagers gratis spill på kontoen min her forleden. Det er en stund siden jeg har spilt. Har egentlig ikke spilt siden jeg dinga 80. Hadde min peak på 70 med BC. Jeg er en warrior tank. Hadde 22k hp :cry: Jeg måtte bare logge av igjen og si til meg selv "aldri mer".

 

Det var rett og slett litt flaut å se mages med 10-20k mer hp enn meg....

 

Derav det nye uttrykket: shamequit....

Lenke til kommentar

I tillegg vil nye race changes (troll kan være druid osv) også skje. ;)

Må man ikke ha Cata får å lage en Troll Druid/Gnome Prist/etc? Eller er det åpent for alle?

kan bytte til troll druid med en gang når 4.0.3a kommer, men kan ikke lage noen form av goblin eller worgen.

så kan bytte/lage tauren paladin, troll druid, belf warrior, dwarf shaman osv med en gang patchen kommer

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...