Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke CE min i dag enda det ble sendt på Fredag. Flere som må vente til i morgen? (Håper indelig at det kommer i morgen da ;P)

 

Bor litt nord, mosjøen, men har aldri hatt noe leveringsproblemer. (Bestile fra CDON siden jeg alltid bestiller fra der )

Om det går som pakke så kan det kanskje ta litt lengre tid 2-5 dager. Men, du verden så kjedelig det er å vente på ting i posten...

 

Bestilte også fra CDON, fortsatt ikke fått min, men på oppsporinga påståes det at den er sendt videre fra terminalen, og siden jeg bor i Elverum (2.5 timer unna Oslo) så håper jeg å ha det i morgen.

Lenke til kommentar

Det var litt vel mye kø nå ja........ Alle skal vel spille på en gang.

 

Men seriøst. Finnes det noen servere som er ok som ikke er overfulle? Gjerne med en del nordmenn på phadde vært fint. Er på Grim Batol nå, men gidder ikke stå som nummer 2000 i kø hver gang jeg skal spille altså.......

 

Edit: En ting til. Finnes det noen andre norske WoW-forum som er bittelitt mer aktivt enn dette her. Er ikke veldig mange som er aktiv her inne har jeg inntrykk av. Bla to sider tilbake her så er jo postene fra august....

Endret av Skalle
Lenke til kommentar

Aktiverte kontoen min igjen, siden nysjerrigheten min ble litt for stor.

Den nye Worgen rasen var jo interessann. Spesielt når man skal mounte, og løper på alle fire xD

Blitt lvl 82 nå på Blood elf roguen, og merka at instancene var faktisk mye mer utfordrende i Cataclysm.. så lurer på åssen dem er i Heroic.

Lenke til kommentar

Stonecore var litt kinkig i starten, ellers har det meste vært planke. Men så kjører vi rundt i ganske godt gear og tar ca bare guild runs. Men de er uten tvil mer utfordrende enn de gamle, så jeg gleder meg bare mer og mer :D Har ikke merket noe behov for CC, og er redd det kan slå nedativg ut på f.eks. warrior som ikke har noe CC når de er DPS, men kjører vanligvis som tank når jeg er warrior.

Lenke til kommentar

Er 84 atm på min resto shaman (quester som elemental da) og koser meg. Ble veldig urolig i started av instancingen for jeg gikk jo ikke oom som jeg ble lover, men nå har virkelig spellsene blitt kostbar, elsker det. Tatt en pause i lvlingen og lvler Archaeology isteded (kan faksitk lvle ved å bare gjøre det ^^) og elsker det. Endelig en morsom proffesion :D 171 skill atm og suser av gårde ^^

Lenke til kommentar

Kamerat merket det samme, som han sa: Manapool har doblet, spells koster 4 ganger så mye. Er glad mana regen skal bli noe å fokusere på igjen, resto shamanen min (lvl 80, spiller på warrior akkurat no) kan caste chain heal konstant i ca 10 minutt med mana spring oppe og det er litt for gale.

 

En ting jeg virkelig savner og som jeg har ønsket lenge er en sound option for speech, altså at jeg kan høre når deathwing/andre bosser/cut-scenes snakker, men samtidig slippe kamp lydene for de blir gamle veldig fort.

Lenke til kommentar

Da er det enten du, gearet ditt eller lagkameratene som ikke er optimalt. Dps og tank har faktisk utrolig mye å si for en healer nå, er de ikke gode nok går han oom samme søren. Samme om dps'en er for lav.

 

Noen som har noen gode sider med tips til fury warrior? Syns dps'en er for lav iforhold til det den burde være, og jeg føler meg litt rådløs i hvilke stats jeg skal satse på. En kamerat mente bastant at white hit måtte cappes, men det skjer ikke for alt i verden så noe mer fornuftig må være mulig å oppdrive. Har allerede to våpen i sikte, ene realistisk, andre...tjah, kanskje om jeg har flaks.

 

Merker også at jeg vegrer meg til HC's med randoms, mer enn vanlig :p

Lenke til kommentar

Crowd Control er tilbake, derfor er det vanskeligere ;)

ble 83 igår, satser på 85 iløpet av helga

 

Moro at det finnes et par boss abilitier som du dør insta av viss du feks ikke flytter deg. Klart hc blir lettere med bedre gear, det er jo uunngåelig. Men de er helt mye mer utfordrende enn wotlk. I tillegg er folk vant med å såve seg gjennom instancer så det blir et lite sjokk i starten.

Lenke til kommentar

Crowd Control er tilbake, derfor er det vanskeligere ;)

ble 83 igår, satser på 85 iløpet av helga

 

Moro at det finnes et par boss abilitier som du dør insta av viss du feks ikke flytter deg. Klart hc blir lettere med bedre gear, det er jo uunngåelig. Men de er helt mye mer utfordrende enn wotlk. I tillegg er folk vant med å såve seg gjennom instancer så det blir et lite sjokk i starten.

 

Jeg syns dette gjelder de fleste fights, med gear lvl slik det er nå så er det viktig at alle gjør det de kan for å ta minst mulig skade. Slik vil det jo ikke være i senere tiers. Men de aller fleste bossene krever en strategi og en viss forståelse av fighten for at man skal klare den, uansett gear, og det er dette jeg mener er den store forskjellen mellom cataclysm og wotlk heroics. Selv normal krever en viss strategi, men dog mindre krevende, naturlig nok. :) jeg føler at heroic bossene i cata et vanskeligere enn mange av raidbossene i wotlk. :)

Lenke til kommentar

Såeh, jeg har valgt å prøve meg på å ta steget mot level 85.

Har aldri spilt WoW "seriøst" før, og holder fremdeles på med instalasjon fra cd (kjøpte battle-chest). Hvor lang tid bør jeg beregne på dette?

Den har allerede holdt på i 3 timer, og jeg regner med å sette av natten til nedlast av rundt 8gb patch ol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...