Gå til innhold

Hvor mye MB data vil du si at du bruker per måned med mobilen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøp meg ny mobil ( HTC Hero) men er usikker på om det vil holde med 500 mbit i måneden.

ER enda litt usikker hva abnoment jeg skal bestille nettopp på grunn av dette.

Er det noen som har oversikt over hvor mye du bruker i månden?

Holder 500 mbit vis man daglig sjekker et par 3 youtube filmer, er på face litt, leser forum, googler rundt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du mener 500 MB (byte). Det høres jo ganske mye ut, men jeg vil anta de fleste youtube-videoer gjerne er på 10-20MB hver. Da vil det ikke holde hvis du ser 2-3 videoer om dagen i tillegg til annen trafikk.

Skrevet
Regner med du mener 500 MB (byte). Det høres jo ganske mye ut, men jeg vil anta de fleste youtube-videoer gjerne er på 10-20MB hver. Da vil det ikke holde hvis du ser 2-3 videoer om dagen i tillegg til annen trafikk.

Ja, da er det nesten uakuelt. Halve poenget med HTC hero og smarttelefoner generelt er å å være "på nett" til en hver tid. Er veldig kjedelig å hele tia måtte tenke på at man skal være så lite som mulig på nettet da. Da går jeg nok for iConnect fra netcom hvor det er ubegrenset nettilgang.

Skrevet

For hva det hjelper så kjøpte jeg meg en Iphone for litt siden.

Jeg kjøpte med et iConnect fra netcom. Jeg er veldig glad for at jeg faktisk gjorde det. Jeg er på nett ganske så hele tiden. Youtube facebook surfing radio og ganske snart spotify... Så vet jeg kommer til å bruke veldig mye på nternett framover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...