Gå til innhold

Everquest 2 - Generell diskusjon og informasjon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes folk om combat'en i EQ2?

Det var det som fikk meg til å slutte. Ble bare spamming av 7-8 skills med en gang cooldown'en gikk ned.

Litt dumt, for utenom dette (og boring crafting) er det et sykt bra MMO.

Tror det kommer litt ann på hvilken klasse du velger. Om du går får scout/tank klasser så syns jeg at combat der er veldig engasjerende. Må følge med å være kreativ. Spess som scout med bruk av stuns og stealth i kamper. Samme med tank klasser. Er seff ikke sånn som AOC, men jeg liker det. Har ikke spilt mye mage i eq2, men som prest blir kampene litt mer kast spells, heal, kast mer spells and so on. Men med AA kan også for eksempel mystic speces til å være en bra melee klasse. Uten at jeg har prøvd det så alt for mye.

 

Anbefaler at du prøver en trial og prøver de forskjellige klassene.

Når det gjelder quester/historier syns jeg eq2 er i en særklasse. Men det er veldig subjektivt.

Lenke til kommentar

Heisann folkens.

Ble hugen på å prøve EQ2 jeg også. Har en pakke liggende med all in one frem til Rise Of Kunark, som jeg enda ikke har åpnet.

Kommer til å lage meg en karakter på en av eu pve serverene. Noen norsk guild på en av dem? Eller en guild med mange landsmenn i? Er jo selvfølgelig ikke et must, men alltid kjekt likevel.

Finnes det noen oversik over builds og slikt en plass, slik at jeg kan drive litt undersøking mens greiene laster ned opdateringer? Jeg kommer til å lage meg Cleric/Templar, tenker jeg...

Ha en fin en :D

Lenke til kommentar

Er rimelig bra på Runnyeye. Men det kan godt hende det er mer folk på Splitpaw.

Jeg trives ihvertfall bra på Runnyeye.

 

Jeg vurderer å hoppe over til Runnyeye siden world-pvp på Nagafen er veldig ubalansert og tar fra meg lysten til å spille.

Er det nok folk på serveren til å få satt sammen grupper?

 

Var innom serveren en snartur i natt, men fikk et inntrykk av at det var litt få spillere der.

Lenke til kommentar

Har flyttet over til Runnyeye og stortrives! Har blitt medlem av en ganske stor guild som er level 90 og har store mengder ressurser som alle kan benytte seg av. Mange online til en hver tid :)

Bra. Hvilken guild er du med i? og hva kaller du karakteren din?

 

Jeg ble med i "Seekers of Euronimity" og karakteren min heter Djeezes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...