Gå til innhold

Blogg: Gamescom, dag 0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser dere husket kamera! :D

Blir lett misunnelig, kjenner jeg. Har dere noen fast skjema over hvilke spill/utviklere dere skal se på, eller satser dere på å farte over så mye som mulig?

Skrevet
Det hjalp litt at to søte smårips som jobbet der forsøkte å unnskylde seg,

Haha. Litt misunnelig nå ja. Dere får kose dere, og jeg gleder meg til å lese mange informative artikler i nærmeste framtid.

Skrevet

Jeg vet at det kan bli vanskelig, men hvis dere ikke allerede har bestemt dere for å ta en kikk på APB fra RealTime Worlds, burde dere kikke innom. APB er MMO spillet jeg gleder meg mest til i hvertfall : )

Skrevet

Dere har ikke muligheten til å fly ned en bonde fra Telemarkskysten? Skulle veldig gjerne vært der! Men, satser på god dekning i år som alle andre år.

Skrevet

På 50 minutter fordelt på 3 mann, får man vel knapt bygd ut 6 tiers, så er sannsynligvis vanskelig å si hvem som lå an til å vinne ;)

Gleder meg forøvrig til å høre mer fra dere når Gamescom sparkes igang.

Skrevet

Seks tiers er da ingen forutsetning for å vinne på et lite kart. Vi rakk å spille åtte dager, og det hele var så åpent som det kunne ha blitt. Og jo, det er autolagring på Heroes of Might and Magic 3, så denne kampen skal gjenopptas om ikke i løpet av oppholdet så i hvert fall på vei hjem. Vær beredt!

PS. Mikael ledet

Skrevet

Tirsdag blir bra. Hook up , så tar vi oss litt øl. Har en bursdag å feire og en crunchperiode å se tilbake på ;)

(Jeg er tumbleweed-interactive-fyr)

Skrevet

Det er godt dere har med dere god, gammel kvalitetsunderholdning i form av HOM&M3. Flyturer må være langt mer behagelig når man har noe morsomt å gjøre på. Med litt TBS-moro gikk sikkert de 50 minuttene fort ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...