Gå til innhold

Her er spillene på Gamescom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De spillene jeg vill se mer av (som er på listen) er

Skjul

Borderlands

Mafia II

Singularity

Modern Warfare 2

Wet :whistle:

Lost Planet 2

Resident Evil 5 (PC)

Army of Two: 40th Day

Battlefield Bad Company 2

Brütal Legend

Command and Conquer 4

Dante's Inferno

Dead Space Extraction

Dragon Age: Origins

Mass Effect 2

The Beatles: Rock Band

The Saboteur

Prison Break

Aliens vs. Predator

Alpha Protocol

 

Batman: Arkham Asylum

Supreme Commander 2

Meste parten fra alles favoritt utgiver EA. Huff det kommer til å bli en dyr tid framover.

Lenke til kommentar
EIDOS

Age of Conan Expansion (PC)

 

... Seriøst? Lawd. Nettopp fått spillet til å være ca. release-klart, også skal de køyre på med Khitai-områder, økt level cap, nye klasser som trenger balansering*, og whatnot allerede. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er mest arrogant eller mest dumt.

 

* Ville spekulasjoner basert på tidligere uttalelser.

 

Først og fremst; Pve t3, house of crom, guild points systemet, pvp towers systemet i Cimmerian End, kanskje pvp lvl 6-10 + Conq og muligens assassin revamp kommer før expansion. Så du kan regne med at expansion ikke kommer før om minst et halvt år.

 

Det AoC trenger er mer positiv oppmerksomhet som spillet fortjener. Wow brukte vel litt over 2 år på sin første expansion, og med så mye som er planlagt før expansion kan det godt hende AoC bruker ca like lang tid. Så å kalle det arrogant eller dumt, blir feil :)

Lenke til kommentar

Kan dere være så snille å prøve å lirke ut den minste info om ett nytt Elder scrolls spill? :p

 

Selv en liten kropsreaksjon, smill, latter,svette, hva som helst. Dette er den enste forumforespørselen dere trenger å innvilge, resten driter dere i:)

 

Uansett tror dere at det er urealistisk at vi kan få noe info om TES:V? De er jo ferdig med fallout DLC' nå itillegg til en rekke andre spill som nærmer seg slutten, derfor burde det etter min mening snart være realistisk med ett nytt elder scrolls.

Lenke til kommentar
Så å kalle det arrogant eller dumt, blir feil :)

 

I grunn ikke, de hintet jo om expansion-planer allerede for et halvt år siden. Da var det en fullstendig latterlig tanke, og ble mottatt deretter i communityet. Per i dag er det litt mindre latterlig, men det er fremdeles snakk om et spill som først fikk skikk på stat-systemet sitt for en drøy måned siden. Så jo, jeg synes det blir arrogant og dumt å skulle vise fram den første (av mange, regner jeg med) expansionen alt nå. Det er fremdeles mye igjen som må poleres før en expansion kommer til å mottas positivt, heller enn å ses på som et klart tegn på at utviklerne har hodet godt plantet i skyene. WoW både var og føltes langt mer ferdig da TBC ble annonsert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...