Gå til innhold

8-Bit Beading


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Jeg trenger litt hjelp.

 

 

IMG_0124.jpg

IMG_0126.jpg

 

 

Som dere ser er jeg glad i gamle spill, og liker å pynte rommet mitt som minner om gamle spill.

Og som dere også legger merke til, så har jeg to tomme flekker på døren min. En mellom Ice Climbers, og en nederst under Megaman, Dr. Light og Protoman.

 

Jeg har tenkt og tenkt på hva jeg kan ha der, men greier egentlig ikke å komme på noe jeg vil veldig gjerne ha der. Så kanskje dere kan komme med noen forslag om hva slags figur e.l. lignende jeg kan ha der? Jeg tenkte at med noen nye sett med øyne kunne oppdage hva jeg virkelig mangler.

 

(Ja, det er Link som holder en TriForce til venstre for døren, var ikke meningen han skulle være med. LINSELUS!!)

Endret av ShakyLuigi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst:

 

Forbanna bra jobbet! Jeg blir imponert når jeg ser slike ting.

 

Er du ute etter kun ting fra retrotitler eller kan det være noe fra nyere titler også?

 

F.eks. Companion Cube, Master Chief, brekkjernet til Gordon Freeman (Half-Life), Gravitygun (Half-Life), den Gears of war-logoen er noen tipr jeg kan komme med sånn straight of the bat.

Når det kommer til mer retro sliter jeg hehe.

Lenke til kommentar

Veldig hyggelig å lese at det er så mange som syns dette er bra.

Da må jeg nesten vise dere mitt mesterverk. Eller i alle fall det beste jeg har laget hittil.

Hadde egentlig tenkt til å vente til jeg fikk hengt det på veggen før jeg la det ut på forumet, men jeg gidder ikke.

 

RyuHayabusa.jpg

 

 

Tada.

Endret av ShakyLuigi
Lenke til kommentar

Stilig.

Det er artig å se andre holde på med det samme.

Men det ser ut som hun har fått til strykingen bedre enn meg. Da tenker jeg på at det virker veldig jevnt over det hele. Det er noe jeg ikke helt får til. Men men, øvelse gjør mester. Eller i alle fall bedre.

 

Hvis det er flere her som gjør noe lignende (eller akkurat det samme) så får de bare poste her, jo flere jo bedre. I tillegg er det moro å dele ideer og inspirere hverandre.

Lenke til kommentar

Jeg har utrolig lyst til å prøve meg på Sonic, Mario og kanskje en grov versjon av Cloud Strife fra FF7. Må bare finne meg noen bilder å gå etter. Orker ikke gjøre alt for frihånd. Ikke at det ikke hadde gått, men det tar så mye lengre tid ^^

 

... eller kanskje Les Miserables jenta i perler? Epic.

Lenke til kommentar
Veldig hyggelig å lese at det er så mange som syns dette er bra.

Da må jeg nesten vise dere mitt mesterverk. Eller i alle fall det beste jeg har laget hittil.

Hadde egentlig tenkt til å vente til jeg fikk hengt det på veggen før jeg la det ut på forumet, men jeg gidder ikke.

Skjul
RyuHayabusa.jpg

 

Tada.

 

Satan. Det der måtte ha tatt deg en stund å fullføre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg stryker perler stadig vekk i barnehagen, og det er forbanna vanskelig - og det er et lite hjerte eller en runding eller noe - å stryke noe slikt slik at det blir jevnt og ikke minst henger sammen alt sammen er minst like imponerende som å tenge sprites og perle det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...