siggen9 Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hei, jeg har fått prototype og lurer på om det er en måte å spille uten cd på? Har prøvd mini image fra gamecopyworld, men securom vil ikke godta den. Prøvd fixa exe også, men da kræsjer spillet når jeg skal starte det. Noen som vet om et annet miniimage eller noe som funker? Mvh crialdo Endret 10. juli 2009 av Crialdo
psyched Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Har du secu-rom??? Da ville jeg ha avinstallert det først!
Slettet-P4UHS Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 huff securom er møkk altså <.< personlig trodde jeg vel at det ikke var lov å diskutere sånt, men men x) prøve å lage mini image av din egen cd/dvd?
psyched Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 God idè Sanetsuken! Last ned power iso om du ikke har det. I power iso er det kjempe lett og lage bildefil. Det er ikke ulovelig og lage bildefil av et produkt du har kjøpt.
siggen9 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Skrevet 10. juli 2009 Takk det tenkte jeg ikke på Men hvordan kan jeg avinstallere securom? Men en gang jeg starter et spill som bruker securom så installerer jo securom seg igjen?
Zwink Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 jepp. Du får ikke spilt spill med securom uten å innstallere det (på noen måte som er lovlig å diskutere på dette forumet) http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=1212 (how to fjerne seurom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå