Gå til innhold

ACER AL732 v.s. Samsung 172T


Koma

Anbefalte innlegg

Hei, godtfolk!

 

Skal ha den beste skjermen til 5000,- - 6000,- og jeg har kommet frem til at valget foreløpig står mellom disse to LCD skjermene: ACER AL732 og Samsung 172T.

 

Har noen brukererfaringer? Jeg har lest testen av Samsung 172T i HW, men det er veldig vanskelig å finne tester av ACER AL732. Jeg ønsker allikevel feedback fra dere som bruker disse en av disse skjermene daglig.

 

Kunne gjerne a trengt litt råd av dere LCD brukere.

 

Jeg spiller veldig mye spill, deriblant kjappe som Unreal Tournament, BF1942, CS osv.

 

Takker så mye, folkens.

 

EDIT:Har fikset topic :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

valget mitt står mellom Samsung 172T og hansol h950, siden sistnevnte er på tilbud til 4995 på komlett så hadde velget i dag nok blitt denne.

 

men siden jeg ikke skal kjøpe før om en mnd så er jeg fremdeles i tvil, synes 172T'en har en smule frekker design. men ellers så er jo specs'ene ganske så like. så er det jo greit med 19" også da.

Lenke til kommentar

Jeg stod mellom valget mellom disse to skjermene også da jeg skulle kjøpt skjerm.

 

Jeg prøvde å finner tester av Acer-skjermen du har sett på, men fant ingen.

 

Jeg fant derimot mange tester av Samsungs skjerm og den scoret topp på det meste. Det eneste som noen trakk ned på var det eksterne strømadapteret.

 

Etter å ha tenkt på kjøpet en stund, falt altså valget på Samsung 172T. Jeg kan si med hånden på hjertet at jeg ikke angrer. :D

 

Til spilling, kan ikke jeg se noe problem med ghosting, men bildet på en LCD-skjerm er litt annerledes enn CRT, så det kan ta et par uker før du vender deg til den.

 

Du kan jo ta en titt innom lesererfaringer i prisguiden også. Det pleier ikke være så detaljrikt det som står der, men det er jo greit å gå gjennom..

 

Lykke til med valget. Selv tror jeg at begge skjermene er gode skjermer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...