barstadd Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Hei, jeg har en packard Bell bærbar PC som jeg kjøpte meg til jul 2008.. Kostet 6000kr og fungerer fint. men har et lite problem. Jeg har nettopp kjøpt meg Battlefield 2 Complete Collection og vil gjerne kjøre det på full grafikk. Men skjermkortet mitt er for dårlig. Så nå har jeg sett på skjermkort på komplett.no og funnet et kjempebra gaming skjermkort: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=345873&CKS=PCW | Det heter "Gainward GeForce 9600GT 512MB PhysX CUDA". Men det jeg egentlig lurer på er om det går an å sette det inn i min bærbar PC? Eller må du ha et spesielt skjermkort for bærbare? Håper dere kan hjelpe meg så jeg kan skru opp grafikken på BF2 Takk for hjelpen : ) 1 siste spørsøl til slutt: er CPU Prosessor? 1 til: Hvordan setter jeg inn skjermkortet? Håper på svar Endret 5. juli 2009 av Laland gjorde innlegget mer behagelig å lese
Laland Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Å oppgradere skjermkortet på en laptop er så komplisert at jeg vil kalle det umulig. Du kan heller ikke bruke et skjermkort til en stasjonær PC i en laptop. Skal du ha noen bedre grafikkytelse må du kjøpe en ny maskin. CPU er prosessor, ja. CPU står for "Central Processing Unit" eller Sentral Prosesserings Enhet direkte oversatt.
kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Anbefaler deg å kjøpe eller evt. bygge deg en stasjonær PC hvis du spiller mye og alltid vil spille nye spill på full grafikk. En stasjonær PC er lett å oppgradere og som oftest mye billigere hvis du plukker ut de rette delene.
barstadd Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Skrevet 5. juli 2009 (endret) okei, takk for tipset, skal begynne å lete litt : ) Endret 5. juli 2009 av Priox :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå