Gå til innhold

1TB harddisk til Xbox360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viss en større harddisk kommer så kommer den nok til å koste rundt 2000kr, det gjorde 120GB ganske så lenge. Jeg ville og hatt støtte for andre harddisker, vet at den andre konsollen har støtte for andre harddisker, men kan ikke nevne det for da byr det opp til krangel, lol....

Lenke til kommentar

For min del holder 120 gig i massvis, men om jeg hadde begynt å lagt inn flere og flere spill på hdden(for å få bedre loadetider). Skulle jeg nok helst hatt mere enn 120 gig. Men tviler på at jeg gidder å betale over tusen kroner igjen for en hdd om det skulle komme. Er så utrolig greit sånn som det er på PS3 :)

Endret av Memoen
Lenke til kommentar
vet at den andre konsollen har støtte for andre harddisker, men kan ikke nevne det for da byr det opp til krangel, lol....

 

Om folk ikke synes noe om hva du skriver kan de velge å ignorere deg, om de ikke gidder det er det deres egen feil. De trenger heller ikke å lese det. Skriv hva du vil så lenge det ikke bryter reglene.

 

Uansett, Microsoft har vel knapt støtte for noe annet enn eget utstyr, så tror nok ikke det vil skje med det første.

Lenke til kommentar
Viss en større harddisk kommer så kommer den nok til å koste rundt 2000kr, det gjorde 120GB ganske så lenge. Jeg ville og hatt støtte for andre harddisker, vet at den andre konsollen har støtte for andre harddisker, men kan ikke nevne det for da byr det opp til krangel, lol....

 

120 GB koster rundt 1200 kroner nå, det blir 10 kroner pr. gb.

1000 x 10 = 10 000 kroner. :whistle:

Lenke til kommentar

Heldigvis skaleres det ikke slik, Bertelsen. En terabyte harddisk på 2.5" iløpet av 2010 er veldig mulig, spørsmålet er mer prisen. Om det kommer en ny Xbox sammen med Natal, som er ventet sent 2010, så er det langt ifra umulig å skaffe en terabyte på så små plater. Prisen vil også stupe kraftig fordi det vil bli en ny standard for miniharddisker, og kanskje den siste før det blir SSD over hele fjøla. 120GB er en veldig teit størrelse, især med den minimale prisforskjellen som er til 250GB+. MS ville tjent på noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...