Gå til innhold

Demo: Anno 1404


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det andre enn meg som savner litt det å se en bygning bli hamret på å snekret på helt til den er ferdig? Vet det kan virke rart å savne noe sånt, men det ga spillene litt sjarm og realisme-noe sånt som settlers spillene... Nå velger man bare en bygning og putter den der den skal stå.

Lenke til kommentar
Er det andre enn meg som savner litt det å se en bygning bli hamret på å snekret på helt til den er ferdig? Vet det kan virke rart å savne noe sånt, men det ga spillene litt sjarm og realisme-noe sånt som settlers spillene... Nå velger man bare en bygning og putter den der den skal stå.

Må vel si meg enig i det, men jeg må vel si det jeg har sett av spillene så langt er kompleks nok så savnet er vel ikke akkurat stort. Kunne jo vært iriterende hvis en skal rive et bygg for å bygge et større av samme type og folka blir misfornøyd i mellomtiden siden det tar så lang tid å bygge f.eks en kirke slik det var i 1701.

Lenke til kommentar
Er det andre enn meg som savner litt det å se en bygning bli hamret på å snekret på helt til den er ferdig? Vet det kan virke rart å savne noe sånt, men det ga spillene litt sjarm og realisme-noe sånt som settlers spillene... Nå velger man bare en bygning og putter den der den skal stå.

Hmm, mener bastant å huske at man alltid har klaska ut bygninger i Anno-universet? Var sånn i de to første, i alle fall, og jeg mener å huske det var sånn i det tredje også?

 

Har fryktelig lyst på dette, husker jeg personlig sendte mail til Sunflower for å høre om de hadde tenkt til å gi ut Anno 1602 i Norge en gang i tida, men så fant jeg det på ferie i Tyskland. Tysk versjon, men for et så genialt spill klarte jeg å lide meg gjennom mye rart. Har dog verken maskin eller penger til dette nå, og det tror jeg lommeboka syns er helt greit. :p

Lenke til kommentar
Er det andre enn meg som savner litt det å se en bygning bli hamret på å snekret på helt til den er ferdig? Vet det kan virke rart å savne noe sånt, men det ga spillene litt sjarm og realisme-noe sånt som settlers spillene... Nå velger man bare en bygning og putter den der den skal stå.

Hmm, mener bastant å huske at man alltid har klaska ut bygninger i Anno-universet? Var sånn i de to første, i alle fall, og jeg mener å huske det var sånn i det tredje også?

Sitter å spiller 1701 nå (løpte ned i sentrum og kjøpte det tidligere i dag :D )og der kan man hvertfall klaske ned bynginger over alt. har ikke spillt de andre i serien

Lenke til kommentar
Er det noen som har funnet ut hvordan man hindrer innbyggerne i å oppgradere husene sine? slik at ressursene kan brukes til nødvendige bygg istedenfor?

 

Du finner knappen på Marketplace byggningen og bazaar. Ascension Rights heter knappen.

 

Har selv spilt 30t 36m så langt. Har kommet gjennom campaign på medium og holder på med én hard continuous game.

 

Savner en multiplayer del. :(

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...