Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager, kom nå hjem og fant ut at nettet er nede :angry:. Var en eller annen form for lynnedslag ved sentralen, så derfor har jeg ikke nett før mot slutten av uka eller tidlig neste uke :(.

 

Jeg har 9 invitasjoner, de 9 første som svarer med mailen sin får sendt invitasjon når jeg får internett elelr tar en tur innom denne nettkafeen.

Lenke til kommentar
Noen som kan forklare hva slags spill det er? Akkurat som Savage 2? Fant ikke mye info om spillet.

 

Samme univers som Savage 2, men spillet er nærmest en karbonkopi av Wc3 modden; DotA. En slags standalone versjon av DotA som gir det friheten det trenger for å bli et ordentlig dataspill og esport. De kaller vel sjangeren Multiplayer Online Battle Arena, MOBA.

Endret av Kaigero
Lenke til kommentar

Til NerdRage:

Jeg beklager at vi ikke var med 100% på gamen din i går, men pga. en feil på linja, ble jeg og kompisen min konstant disconnecta, så til slutt fikk ikke han muligheten til å reconnecte. Feilen ble fiksa i dag, men om du fortsatt skal ha bannlist på oss, er det fair-enough, da jeg vet hvor irriterende det er når folk forsvinner fra gamene man spiller. Men vit at det ikke var med vilje, for jeg hater leavers selv.

 

ellers, blir det gamer game i kveld eller folkens?:)

Lenke til kommentar

EvilLeader har internettproblemer elsn. så han kan ikke oppdatere førstepost, så vi får holde oss til å forklare hver enkelt bruker at de skal joine gamer.no channelen (går det egentlig ann å sette en channel som favoritt eller noe, sånn at man slipper å joine den hver gang man logger på?) og fortelle dem IP'en til ventrilo serveren. Vi må huske på at det er eSkills eller exezic eller noen av de folka der som har ventrilo serveren, så vi burde kanskje spørre dem først før det kommer en flom av folk inn og bruker den.

Lenke til kommentar

Da må jeg få takke Vaenas en gang til for invite, og i tillegg annonsere at jeg fikk laget konto tidligt nok til å få en ny batch med invites.

 

Har 3(Les; 9 ettersom 2 kompiser ble inviter av en hyggelig sjel jeg spurte i HoN) ledige invites, vanskelig å se hvilken som ikke har fått invites av tidligere postere, så bare responder på ny hvis du trenger.

Endret av Apathy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...