Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oioi, jeg har vært fan og fast spiller av DotA i snart 5 år, og jeg må si at jeg elsker spillet! Det går ikke en dag uten at jeg spiller min faste dose, så dette spillet så ufattelig spennende ut! Hvis du har en invitasjon så kunne jeg gjerne ta den!

 

Email: Q10spie(at)hotmail(dot)com

 

Tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar

Jeg spiller ofte dota, sammen med s0cen og njardiss over her. Så jeg vil gjerne være med dem å teste ut dette geniale spillet ;)

 

send gjerne en beta key til:

 

kristofferlp (at) walla (dot) com

Endret av klp
Lenke til kommentar

Håper vi klarer å opprettholde de gode instillingene og "modenheten" som vi som fikk invite litt før i tråden har, men det går sikkert greit :)

 

Jeg vil gjerne at alle nye (folk som fikk spillet siden fredag) skriver brukernavnet sitt på HoN her i tråden så jeg kan oppdatere listen ;)

 

Her er listen som jeg allerede har postet to ganger (og oppdatert) Jeg skal få en moderator til å legge den i førstepost siden Evilleader ikke er her.

 

Gamer-folk som jeg vet spiller (send meg pm eller post i tråden hvis du ikke er inkludert)

 

Wrathmont

Xolan

ALT_F4 Obs! ALT_F4 var visst en annen person, han som er på forumet heter AltF4 på HoN!

Atsjonas

BanaN

Cerandin

evilleader

Gvendal

Undesired

Kidnet

NerdRage

Krissroed

Vaenas

Backstabber

Villanden

Rekviem

Oophus

Njardiss

Oln - Er ikke sikker på om han er fra gamer eller ikke.

Oz

Tomf - Har ikke bekreftet at dette er brukernavnet hans ingame, men jeg tror det ;)

Fersken

Bruktbilen

Apathy

 

og så er det meg - Error :)

 

Norske folk som ikke er på gamer.no

 

Acemore - Har sagt at han blir med på gamer.no snart.

eSkills

Hermanz

Imperiorus

Hirack

Vihn

Mauu

Kulnar

Exezic

Altaks

Endret av Error
Lenke til kommentar
Håper vi klarer å opprettholde de gode instillingene og "modenheten" som vi som fikk invite litt før i tråden har, men det går sikkert greit :)

 

Second that! Er alt for mange tosker i dota-communitiet til at også vi skal være det :p Men så langt har det vært en glede å spille med gamer-folk.

 

Husk dog at dette er en beta - hele meningen med den er at folk skal påpeke bugs og komme med andre forslag til forbedringer. Men det betyr jo ikke at vi ikke kan ha det moro i samme slengen :)

 

EDIT: Legg til "oln" også :)

Endret av Xolan
Lenke til kommentar
Jeg spiller ofte dota, sammen med s0cen og njardiss over her. Så jeg vil gjerne være med dem å teste ut dette geniale spillet ;)

 

send gjerne en beta key til:

 

kristofferlp (at) walla (dot) com

 

Klp, jeg har fortsatt ikke fått noen invite, så du kan vel ikke teste det sammen med "oss" da ;) Men jeg venter jo i spenning, så forhåpentligvis er det en snill sjel der ute med en invite til overs :)

 

EDIT: Har fått en nå. Tusen takk banandan! :)

Endret av s0ceN
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Der huGGy, akkurat nå går de som har vært medlem her lenger en ti minutter foran de nye. Men skal gi bort imorgen, må bare få satt meg foran en pc og organiserad meg litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...