Gå til innhold

spillanbefalinger


Anbefalte innlegg

jeg trenger noen nye spill til 360'en

slåssespill: er ute etter noe som egner seg bra som 1-player spill, altså med en historie og som man ikke fullfører på en ettermiddag

 

rally: hva er det beste rallyspillet?

 

bilspill: er på utkikk etter noe ala gran turismo

 

fps: noe ala syphon filter til ps1 eller goldeneye til n64, er ikke ute etter noe som foregår i framtida eller inneholder monstre av noe slag, spillet må helst ikke være for snikete(slik som metal gear solid) kort og godt et "vanlig" skytespill

 

rpg: jeg har virkelig blitt bitt av rpg basillen, fable 2 syntes jeg var bra, men for kort

oblivion var utrolig kult, men lockpicking og persuasion var veldig irriterende og gjør slik at jeg ikke får fullført spillet.

vil ha noe som ikke foregår i fremtiden med masse laservåpen etc(tror nok jeg har en liten middelalder fetish).

 

takker og bukker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da mangler jeg bare forza 2 og et brukbart fps, så sier jeg meg fornøyd i første omgang.

 

Du finner ikke et bedre fps enn Call of Duty 4. Det foregår ikke i framtida, ingen monstre og er ikke for snikete. Rett og slett et herlig skytespill, og til høsten kommer oppfølgeren som ser enda mer fantastisk ut. LØP OG KJØP :D

Lenke til kommentar

Hadde ikke nølt et sekkund med å kjøpe forza motorsport 2. Spiller det nå, og det er bare helt hærlig. Vurderer å kjøpe et ratt sammen med forza motorsport 3. Ah det skal bli bra.

 

Btw er det noen som har noe erfaring med MS rattet? Har det clutch, pedal og alt annet et fullverdig ratt skal ha?

Endret av Ateuz
Lenke til kommentar
du kan jo ta battlefield bad company da :) det er et FPS

 

Fyren har jo sagt at lag/krigsspill ikke er greia hans. Når han heller ikke vil ha noe fremtidsgreier, med monstre eller for snikete, blir det vanskelig. De beste innen genren, COD4, Halo 3, Bioshock og Half Life Orange box inneholder alle elementer av det han ikke vil ha.

Lenke til kommentar

Min liste over jeg anbefaler

Bilspill og rally: Colin McRae Dirt, her synes jeg Dirt stiller sterkest, Race Driver Grid og Forza Motorsport 2

RPG: The Elder Scrolls IV Oblivion, her og er det beste valget på Oblivion og kansje Fallout 3

FPS: Bioshock som er det beste valget av FPS, Battlefield Bad Company og Call Of Duty 4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...