Gå til innhold

"Jeg har ny og skummel PC, og vil se hva den er god for"-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cod 4/5 krever ikke mye av maskinen din, krever heller lite i forhold til grafikken :)

 

Skulle til å bemerke dette selv. Infinity Ward kan sakene sine i så måte.

 

Det skal nevnes at Treyarch lagde CoD5. Men siden grafikken på de to er så like kan det hende at dette var noe Treyarch overførte rett fra CoD4... Jaja, dere tar poenget.

cod 5 var jo bare cod 4 med skins...

Lenke til kommentar
Legg til Armed Assault 2.. full graffikk med full view distance og alt på max..good luck sier jeg ;) ( Dog ikke kommet til Norge enda, men det kommer jo snart)

 

Er vel årevis til en vanlig pc skal kunne dra det der. :p Hvis Arma2 leverer regner jeg med at jeg oppgraderer neste gang et år.

Endret av ghad
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kommentar fra Firingsquad.com om Arma2:

 

Like any good sim, ARMA II will give your PC a good workout. As such, you’ll want to have a PC that’s equally competent at handling the general processing tasks performed by a CPU, as well as a good GPU. If either one is out of sync, it can bottleneck the other. As we mentioned at the outset though the game does scale appropriately at lower graphics settings, but there’s no doubt that this game is the most demanding we’ve seen since Crysis.

 

http://www.firingsquad.com/hardware/ARMAII...mance/page8.asp

Endret av ghad
Lenke til kommentar

Mirror's Egde er vell egentlig ganske lite krevende, jeg kjører det på fult med 2x anti, med PhysX, og har kanskje i gjennomsnitt 40 FPS, og jeg sitter kun på en 8800 GTX XT

 

Ang. Arma 2 er det forferdeliiig krevende.. eller ikke nødvendigvis når man kun er alene da, men spiller man i en krig med mange boter blir det mye lagg

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...