Gå til innhold

Nedtid for Xbox Live


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Agurknytt! Ut i åkern med dere Gamer, dette var knapt verdig en notis på Twitter-feeden deres.

Dummeste jeg har hørt. Hver eneste gang Xbox Live går igjennom en nedetid pga vedlikehold strømmer det folk inn til forumet som lurer på hvor i alle dager multiplayeren deres ble av, akkurat som om den skulle vandret avgårde av seg selv. Flott at Gamer gjør folk oppmerksomme på dette, det er jo tross alt noe mange av oss har ønsket at de skal gjøre.

Lenke til kommentar

Takk Lakus, vi kan vel alle huske på de amerikanske gamerne som anmeldte microsoft jul 2007/2008 fordi LIVE var nede i et par døgn.. husker ikke om de vant rettsaken eller ikke, men mest sannsynlig var det epic fail ettersom at Xbox-teamet hadde sendt ut en melding til alle sammen om at det var en planlagt nedetid. Så takk Gamer at dere opplyser oss, selv om jeg selv har fått greie på det via en Xbox LIVE melding.

 

EDIT: det skal jo selvsagt være saksøkte, ikke anmeldte :)

Endret av Shoberg
Lenke til kommentar
Agurknytt! Ut i åkern med dere Gamer, dette var knapt verdig en notis på Twitter-feeden deres.

Dummeste jeg har hørt. Hver eneste gang Xbox Live går igjennom en nedetid pga vedlikehold strømmer det folk inn til forumet som lurer på hvor i alle dager multiplayeren deres ble av, akkurat som om den skulle vandret avgårde av seg selv. Flott at Gamer gjør folk oppmerksomme på dette, det er jo tross alt noe mange av oss har ønsket at de skal gjøre.

 

Jeg tør NESTEN vedde en formue på at det kommer spørsmål på forumet alikevel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...