Gå til innhold

Vanguard: Saga of heroes


Anbefalte innlegg

Ser ikke at det er laget noe tråd om dette spillet, så mekker en jeg.

 

Gidder ikke skrive så mye, så tar det lille jeg skrev på GR.

 

Startet en trial account i dag, etter å ha blitt utsultet på et artig rollespill. Var kjempeproblemer med dette i startfasen. Det samme vi nå ser med AoC (Ja, det kommer seg) Men nå har det virkelig tatt seg opp. En drøss med classes og races å velge mellom.

 

Jeg kjørte opp en Sorcerer. Spiller sjeldent en magi class, men tenkte å prøve ettersom jeg egentlig er blitt ganske lei light armor dudes.

 

Trial accounten kan bare ta deg til level 10 på øya du starter på. Men var utrolige morsomme levler. Merker at det er litt dybde i spillet og morsomme quester/lore.

 

Høydepunktet var vel egentlig tempelet på slutten av tiden på øya. (Den første såkalte dungeonen du kommer i) Ganske vanskelig hvis man ikke følger med.

 

Dette er ikke en review av spillet, men anbefaler folk å teste ut trialen. Tror mange vil like det. Er nok en del folk som begynner å bli rimelig lei WoW nå.

 

Varj

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

 

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

At du sammenligner AoC release med Vanguard's release setter jeg spørsmålstegn til. Begge hadde problemer ja - men Vanguard var 10 ganger værre. Da jeg starta var det faktisk helt uspillbart. At de ikke skulle ha soner var bare tull. Spillet lagget så mye at jeg ga opp. AoC var hvertfall spillbart.

 

Synes heller det ikke var spesielt interessant. For min del føyer det seg inn i rekken med random MMORPG spill.

Endret av blf
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 10 måneder senere...
  • 1 år senere...

Husker jeg kjøpte Vanguard for lenge siden uten å spille mer enn de 30 første dagene. Husker ikke helt grunnen, men tror ikke foreldrene mine ville betale for det :p

 

Det var egentlig en gledelig nyhet at spillet blir gratis. På papiret er Vanguard et av de bedre MMOene jeg vet om. Liker at det er mange raser og klasser. Husker i grunnen veldig lite fra spillet. Er det noen her som spiller det og har spilt det en stund? Gleder meg uansett til å ta en ny tur ut i Telon!

 

Utviklerne burde virkelig fremme spillet mer enn de har gjort tidligere. Det er ikke noe godt tegn når en finner et spill i butikkhylla som en aldri har hørt om før, og når spillet ikke selger bra, så burde en fremme spillet bedre. Kanskje alliere seg med Steam? Jeg vet ikke, men gleder meg som sagt til å prøve :wee:

Lenke til kommentar

Husker jeg kjøpte Vanguard for lenge siden uten å spille mer enn de 30 første dagene. Husker ikke helt grunnen, men tror ikke foreldrene mine ville betale for det :p

 

Det var egentlig en gledelig nyhet at spillet blir gratis. På papiret er Vanguard et av de bedre MMOene jeg vet om. Liker at det er mange raser og klasser. Husker i grunnen veldig lite fra spillet. Er det noen her som spiller det og har spilt det en stund? Gleder meg uansett til å ta en ny tur ut i Telon!

 

Utviklerne burde virkelig fremme spillet mer enn de har gjort tidligere. Det er ikke noe godt tegn når en finner et spill i butikkhylla som en aldri har hørt om før, og når spillet ikke selger bra, så burde en fremme spillet bedre. Kanskje alliere seg med Steam? Jeg vet ikke, men gleder meg som sagt til å prøve :wee:

 

Problemet er Sony. De stoppet videre utvikling av spillet og lot det stå stille inntil nylig.

Var flere år uten noen form for oppdatering på nettsidene. Ikke en eneste patch note.

Lenke til kommentar

Jeg driver å tester ut dette spillet litt nå, lastet ned 14 dagers trial og så en video der de antydet at spillet blir "gratis" fra midten av august.

Jeg prøver med en Dread Knight og synes spillet virker interessant så langt, uvant med diplomacy og så slet jeg litt for å komme i gang med crafting da questen var litt bugga. Løste det ved å ta abandon quest og hente den på nytt.

Det jeg har funnet ut så langt på lvl 9 er at hvis jeg får flere enn 2 mobs på samme lvl som meg så er jeg så godt som død. 2 mobs kan gå greit, men ikke bestandig. mulig det har noe med gear og gjøre.

 

Så langt har jeg ikke sett noe talenttre, mulig det kommer senere.

 

Er det noen som kan fortelle litt om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...