Gå til innhold

Vinn Prototype med actionfigur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen så digg at dere har slike konkurranser, har lett etter et billig sted å kjøpe det på, men fant ikke noe billigere enn 495 kr.

Vet dere forresten at jeg elsker dere? :innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fint å se at dere har konkurranser! Spillmagasinet har hatt flere og det er elsk! Synd jeg ikke får delta grunnet aldersgrensen, men unner de som får! Bra jobba gamer.no og håper dere fortsetter med dette og gjerne for alle aldere ;)

Skrevet
Både Vaenas og Joananas er under atten og skriver i tråden at de har deltatt.

Vil du at jeg skal gå og hente en underskrift fra min far? Men ja jeg har deltatt. Hvis jeg ikke vinner grunnet jeg er under 18 år så får det bli sånn, da får jeg bare vente til jeg får lønn for å dra til butikken og kjøpe det selv.

Også er forresten det å være 17 i forhold til 18 års aldersgrenser en så big deal. Det er først i år jeg faktisk har fått lov til å spille 18 års grense spill.

Skrevet

Det er jo en første gang for allting. Kanskje dette er den gangen jeg skal vinne :) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Vennligst la vær å krangle om alder og slikt. Selv om konkurransen er ment for 18 år og eldre er det ingen måte å forhindre at yngre sender inn. Flere poster om dette blir fra nå av slettet.

Skrevet
Jeg tror at uttrekningen er tilfeldig, så smiskingen deres skaffer dere neppe noe vinning. :p

Tja... Er nå ikke helt sikker på det.. JEG skal ihvertfall vinne, så bare pass dere! :ph34r:

Skrevet (endret)

Krysser fingrene, det er min tur til å vinne noe nå :p

Utifra anmeldelsen så får jeg bare mer lyst på spillet enn fra trailere. Var litt redd for at spillet skulle blitt litt buggy ala spider man 3 elno, men jeg tok vist feil der^^

Endret av Gormers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...