Gå til innhold

Er ekstra Innhold til Fallout 3 gratis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ekstra Innhold til Fallout 3 gratis?

 

Blir ekstra innhold til Fallout 3 integrert i hovedspillet?

 

Hva ekstra er kommet ut?

 

 

på xbox som jeg har koster det rundt 40kr pr update - det finnes 3 stykken.. og ja de er integrert i hovedspillet :) men de er egne soner som du drar til, så har du først starta må du gjøre de ferdige før du kan komme deg tilbake til den orginale verdenen

Lenke til kommentar
Tror ikke PC brukere får utvidelsene foruten at de er bygd inn en game of the year edition som kommer. Kommersielt fornuftig, men trist for PC eierne.

 

PC-brukere som ikke har kjøpt spillet via Steam, kan kjøpe utvidelsene hver for seg gjennom Games for Windows Live - eller drive litt digital buccaneering.

 

Kommersielt fornuftig, fnis.

 

- Zealuu, forresten.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Rart, mente jeg leste på ett annet forum at det ikke var tilgjengelig på PC. Kanskje jeg mikset det med en annen tittel. Og ja, PC brukere kan lettere fikse noe gratis enn konsoll eiere :p Fnis alt du vil, flere og flere utviklere velger å fokusere på konsoller. Enten man liker det eller ikke.

Lenke til kommentar
Tror ikke PC brukere får utvidelsene foruten at de er bygd inn en game of the year edition som kommer. Kommersielt fornuftig, men trist for PC eierne.

 

PC-brukere som ikke har kjøpt spillet via Steam, kan kjøpe utvidelsene hver for seg gjennom Games for Windows Live - eller drive litt digital buccaneering.

 

Kommersielt fornuftig, fnis.

 

- Zealuu, forresten.

 

Jeg har kjøpt spiller gjennom steam, og gfw oppdateringene fungere helt fint.. har alle 3.

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt spiller gjennom steam, og gfw oppdateringene fungere helt fint.. har alle 3.

 

Oppdateringer eller DLC-er? Om det er DLC er det jo strålende - trist om Steam skal være et dårligere alternativ rent innholdsmessig. Jeg har rett og slett bare ikke hørt om at det går ann å få tak i disse med Steam-versjon. Så feil kan man ta. :)

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt spiller gjennom steam, og gfw oppdateringene fungere helt fint.. har alle 3.

 

Oppdateringer eller DLC-er? Om det er DLC er det jo strålende - trist om Steam skal være et dårligere alternativ rent innholdsmessig. Jeg har rett og slett bare ikke hørt om at det går ann å få tak i disse med Steam-versjon. Så feil kan man ta. :)

 

dlc så klart. har spilt gjennom alle 3.

 

Ahah! Så jeg må trykke på live knappen for å få ekstra innholdet da altså.

 

Synest de heller kunne lagt ut pakkene på skikkelig vis via steam.

 

Enig. Men det er microsoft som styrer det showet. derfor ingenting til ps3. (til de kommer på dvd til høsten).

 

Men når du først har kjøpt ms poengen og installert, så fingerer de helt flott.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...